FANDOM

Zobacz też: Znak zabójcy (zadanie)

Znak zabójcy — ostatni fabularny dodatek do Dragon Age II, udostępniony 11 października 2011 roku. Można rozegrać go zarówno po ukończeniu kampanii fabularnej, jak i w jej trakcie.

Opis Edytuj

Wyrusz na ekscytującą przygodę pełną podstępów i intryg w Znaku zabójcy, ostatnim dodatku do Dragon Age II. W tej zupełnie nowej historii, Hawke dołącza do tajemniczej skrytobójczyni Tallis. Ta nowa tymczasowa członkini drużyny, której głosu udziela Felicia Day, posiada unikalny styl walki oraz intrygującą historię. Wraz z Tallis musisz zinfiltrować orlezjańską posiadłość poza Kirkwall i ukraść cenny relikt — Serce Wielu. Po drodze natkniesz się na wiele imponujących broni i elementów wyposażenia, jak również stawisz czoła nowym, przerażającym i wymagającym przeciwnikom.

Zadania Edytuj

Zadania główne Edytuj

Zadania poboczne Edytuj

Zadania towarzyszy Edytuj

Wpisy do kodeksu Edytuj

Osiągnięcia Edytuj

Nazwa Wymagania Punkty Trofeum Grafika
Nowy dzień Tallis dołączyła do drużyny. 15 Brąz Nowy dzień
W pogoni za zwierzyną Wywabiono i zabito wiwernę alfa w pobliżu Chateau Haine. 30 Srebro W pogoni za zwierzyną
Subtelność maczugi Uniknięto strażników skarbca w Chateau Haine. 15 Brąz Subtelność maczugi
Skok Udało ci się rozbroić wszystkie pułapki ogniowe w skarbcach Chateau Haine. 30 Srebro Skok
Znak zabójcy Pokonano księcia Prospera z pomocą Tallis lub bez. 30 Srebro Znak zabójcy

Błędy Edytuj

  • PS3 Zainstalowanie i ukończenie dodatku może spowodować, że uszkodzone zostaną wszystkie pliki zapisu.
  • X360 Istnieje prawdopodobieństwo, że podczas przechodzenia dodatku uszkodzone zostaną pliki zapisu — zarówno te stworzone wcześniej, jak i te utworzone w trakcie, chociaż gra nie wyświetla zwyczajowego komunikacie o błędzie. Zaleca się przeniesienie w inne miejsce istniejących stanów zapisu przed przeczytaniem notki od Tallis, a po rozpoczęciu dodatku utworzenie osobnego, a nie nadpisywanie poprzedniego.

Na PlayStation 3 potencjalnym rozwiązaniem problemu uszkodzonych plików zapisu może być zniszczenie wszystkich przedmiotów, jakie zebrało się w trakcie Znaku zabójstwa i Dziedzictwa — za wyjątkiem klucza Hawke’a, którego nie da się zniszczyć.