Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Zawartość do pobrania (Początek)

1648stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poniżej znajduje się kompletna lista zawartości do pobrania dostępnych dla posiadaczy Dragon Age: Początek i Dragon Age: Początek - Przebudzenie.

Dodatki fabularne Edytuj

Nazwa Data wydania Zawartość Cena Sposób nabycia
Kamienny więzień 3 listopada 2009 towarzysz, misje darmowa Dodatek dostępny za darmo z każdym wydaniem gry zakupionym w sklepie.
Twierdza Strażnika 3 listopada 2009 misje darmowa
560 pkt BW/MS
Dodatek dostępny za darmo w cyfrowej edycji specjalnej oraz w wydaniu Ultimate Edition. Dla posiadaczy standardowego wydania do nabycia za 560 punktów BioWare bądź Microsoftu.
Powrót do Ostagaru 13 stycznia 2010 misje 400 pkt BW/MS Dodatek dostępny za darmo w cyfrowej edycji specjalnej oraz w wydaniu Ultimate Edition. Dla posiadaczy standardowego wydania do nabycia za 400 punktów BioWare bądź Microsoftu.
Kroniki mrocznych pomiotów 18 maja 2010 kampania 400 pkt BW/MS Dodatek dostępny za darmo w cyfrowej edycji specjalnej oraz w wydaniu Ultimate Edition. Dla posiadaczy standardowego wydania do nabycia za 400 punktów BioWare bądź Microsoftu.
Pieśń Leliany 6 lipca 2010 kampania 560 pkt BW/MS Dodatek dostępny za darmo w cyfrowej edycji specjalnej oraz w wydaniu Ultimate Edition. Dla posiadaczy standardowego wydania do nabycia za 560 punktów BioWare bądź Microsoftu.
Golemy Amgarraku 10 sierpnia 2010 kampania 400 pkt BW/MS Dodatek dostępny za darmo w cyfrowej edycji specjalnej oraz w wydaniu Ultimate Edition. Dla posiadaczy standardowego wydania do nabycia za 400 punktów BioWare bądź Microsoftu.
Witch Hunt 7 września 2010 kampania 560 pkt BW/MS Dodatek dostępny za darmo w cyfrowej edycji specjalnej oraz w wydaniu Ultimate Edition. Dla posiadaczy standardowego wydania do nabycia za 560 punktów BioWare bądź Microsoftu.

Przedmioty Edytuj

Zbroja Krwawego Smoka 3 listopada 2009 zbroja darmowa Dostępna za darmo z każdym wydaniem gry zakupionym w sklepie.
Honor Bergana 3 listopada 2009 łuk darmowa Dostępny za darmo z każdym wydaniem gry zakupionym w sklepie.
Honor Bergana 3 listopada 2009 łuk darmowa Dostępny za darmo z edycją kolekcjonerską.
Grimuar Mroźnych Pustkowi 3 listopada 2009 księga darmowa Dostępny za darmo z edycją kolekcjonerską.
Ostateczny Argument 3 listopada 2009 kostur darmowa Dostępny za darmo z edycją kolekcjonerską.
Wiele kieszeni Embri* 3 listopada 2009 pas darmowa Dostępny za darmo po zagraniu w Dragon Age Journeys.
Amulet maga wojny* 3 listopada 2009 amulet darmowa Dostępny za darmo po zagraniu w Dragon Age Journeys.
Hełm Głębin* 3 listopada 2009 hełm darmowa Dostępny za darmo po zagraniu w Dragon Age Journeys.
Obrączka Pamięci* 3 listopada 2009 pierścień darmowa Dostępny za darmo w zamówieniu przedpremierowym.
Nikczemna Przysięga* 3 listopada 2009 pierścień darmowa Dostępny za darmo w zamówieniu przedpremierowym złożonym w serwisie Steam.
Ognista obrączka* 3 listopada 2009 pierścień darmowa Dostępny za darmo w zamówieniu przedpremierowym złożonym w serwisie EA Store.
Dalijska obrączka pamięci* 3 listopada 2009 pierścień darmowa Dostępny za darmo w zamówieniu przedpremierowym złożonym w serwisie Direct2Drive.
Talizman Dzikiego Wilka* 3 listopada 2009 amulet darmowa Dostępny za darmo w zamówieniu przedpremierowym złożonym w serwisie GameStop.
Pas Przywódcy Gildii* 3 listopada 2009 pas darmowa Dostępny za darmo w zamówieniu przedpremierowym złożonym w serwisie GameCrazy.
Łapa Lwa* 3 listopada 2009 buty darmowa Dostępny za darmo w zamówieniu przedpremierowym złożonym w serwisie Amazon.
Szczęśliwy Kamień* 3 listopada 2009 pierścień darmowa Dostępny za darmo po przesłaniu stworzonej postaci na BioWare Social Network.
Znak Czujności* 13 listopada 2009 amulet darmowa Dostępny za darmo przy kupnie T-shirtu.
Nikczemna Przysięga 3 listopada 2009 pierścień darmowa Dostępny za darmo w zamówieniu przedpremierowym złożonym w serwisie Steam.
Ostrze* 23 listopada 2009 sztylet darmowa Dostępny za darmo z egzemplarzami gry zakupionymi pomiędzy 23. a 30 listopada 2009.
Pawęż Prawdziwego Króla* 16 marca 2010 tarcza darmowa Dostępny za darmo przy zakupie sprzętu Alienware.
Perła Pomazańca* 16 marca 2010 amulet darmowa Dostępny za darmo wraz z zamówieniem przedpremierowym Przebudzenia.
Łuk Bregana* 16 marca 2010 łuk darmowa Dostępny za darmo wraz z zamówieniem przedpremierowym Przebudzenia.
Świąteczne psikusy 1 kwietnia 2010 prezenty dla towarzyszy 160 pkt BW/MS Dodatek dostępny za darmo w cyfrowej edycji specjalnej oraz w wydaniu Ultimate Edition.
Świąteczne podarunki 1 kwietnia 2010 prezenty dla towarzyszy 160 pkt BW/MS Dodatek dostępny za darmo w cyfrowej edycji specjalnej oraz w wydaniu Ultimate Edition.

* Od grudnia 2012 roku przedmiot dostępny jest za darmo dla wszystkich posiadaczy oryginalnych egzemplarzy gry mających konto w serwisie BioWare Social Network. Aby odblokować dodatki, należy wejść na tę stronę, wybrać platformę i wcisnąć przycisk „Unlock Dragon Age Items”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki