Zaufanie lorda: Drugie zadanie oraz Książęca łaska: Drugie zadanie - zadania główne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie rozpoczyna się po ukończeniu misji Quest-Początek Kryjówka Jarvii.

Opis przejścia Edytuj

Po dostaniu się do kryjówki kartelu nadszedł czas, aby odnaleźć Jarvię.

  • W bazie znajduje się wiele pomieszczeń, w których przebywają przestępcy, zazwyczaj także skrzynie i beczki do przeszukania.
  • Wraz z przeszukiwaniem lokacji można rozpocząć zadanie poboczne Quest-Początek Schowek Jammera. Jest ono powiązane również z Leske przebywającym w celi więziennej, którego można uwolnić po zabiciu strażnika i zabraniu jego klucza. (Leske przebywa w areszcie jedynie w przypadku, gdy Strażnik nie jest krasnoludem plebejuszem - w tej sytuacji w drugiej celi leżą zwłoki krasnoluda, który mógł być potencjalnym Strażnikiem).
  • Po dotarciu do głównej części bazy, drużyna spotka Jarvię, po czym rozpocznie ona dialog. (W przypadku krasnoluda plebejusza Leske pracuje dla niej) Gdy walka się zacznie, dołączy do niej także kilku zabójców kartelu.
  • Zabicie Jarvii zapewnia +3 wsparcia dla wybranego kandydata.
  • Po opuszczeniu kryjówki drużyna trafi do zbrojowni Janara. Właściciel sklepu nie będzie zadowolony z powodu zniszczenia jego ściany.
  • Po udaniu się do Kurzowiska można spotkać 3 oprychów kartelu na południe od Nadjeżdy. Nie zaatakują jednak, dopóki się z nimi nie porozmawia.
  • Aby ukończyć zadanie, należy udać się z wieściami do Pyrala Harrowmonta lub Bhelena Aeducana, zależnie od tego, kogo się popiera.

Rezultat Edytuj