Zamieszanie w spiżarni - zadanie związane z pochodzeniem człowieka szlachcica.

Przydział Edytuj

Zadanie rozpoczyna się po spotkaniu sir Gilmore'a w bibliotece lub jadalni. Powie on, że matka bohatera kazała mu i Gilmore'owi zabrać psa ze spiżarni. Misja jest nie cierpiąca zwłoki, gdyż zwierzę doprowadza nianię do szału.

Opis przejścia Edytuj

Należy udać się na północ w kierunku kuchni i porozmawiać z nianią. Po wejściu do spiżarni aktywuje się przerywnik filmowy z psem, po zakończeniu którego należy zabić czternaście szczurów. Nie stanowią one żadnego wyzwania, jednak zabicie każdego daje 27 PD. Żeby bohater zdobył doświadczenie za każdego z nich można na ekranie taktyki kazać towarzyszom oczekiwać.

Jeśli spróbuje się zignorować zadanie, chcąc udać się prosto do Fergusa, na drodze stanie bohaterowi teyrna Cousland, która nakaże, aby najpierw uporać się z psem.

Jeśli porozmawia się z nianią po zakończeniu zadania, opowie ona historię o psie, który zginął przez to, że był zbyt dumny.

Wynik Edytuj

  • Pies przyłącza się jako towarzysz.
  • Bohater otrzymuje 500 PD, poza doświadczeniem z zabitych szczurów.
  • Można teraz porozmawiać z Fergusem.

Błędy Edytuj

  • Może się zdarzyć, że północne drzwi do kuchni będą zamknięte i nie da się ich otworzyć żadnym sposobem. Aby tego uniknąć, należy pozwolić sir Gilmore’owi automatycznie zacząć rozmowę z bohaterem, zamiast samemu aktywować rozmowę. Jeśli pojawi się problem z zamkniętymi drzwiami, trzeba wczytać wcześniejszy zapis gry bądź rozpocząć historię od nowa.

Ciekawostki Edytuj

  • Sir Gilmore stwierdza, że zabijanie wielkich szczurów to typowy początek „każdej kiepskiej opowieści przygodowej”, którą opowiadał mu dziadek. Jest to odniesienie do powszechnego w grach przygodowych motywu, gdzie bohater początkowo z reguły walczy z przerośniętymi szkodnikami.

Galeria Edytuj