Zadanie ojca – pierwsze główne zadanie związane z pochodzeniem człowieka szlachcica. Ojciec bohatera, Bryce Cousland, na rozkaz króla Cailana wraz ze swoim przyjacielem Rendonem Howe’em ma wyruszyć do Ostagaru, aby walczyć z mrocznymi pomiotami. Wojska Howe’a jednak się spóźniają, dlatego teyrn Cousland nakazuje synowi, aby przekazał swojemu bratu Fergusowi, że wyruszy na czele wojsk Couslandów sam, zaś ojciec dołączy do niego wraz z wojskami Howe’a. Fergus przebywa prawdopodobnie w swoim pokoju, żegnając się z żoną i synem.

Opis przejścia Edytuj

Aby ukończyć zadanie, należy udać się do pokoju Fergusa w południowo-wschodniej części zamku i porozmawiać z nim.

Uwagi Edytuj

  • Zadanie Quest-Początek Zamieszanie w spiżarni musi zostać ukończono przed pójściem do pokoju Fergusa. Jeśli wcześniej spróbuje się tam udać, matka bohatera zatrzyma go nalegając, aby zajął się najpierw swoim psem.
  • Nie trzeba spieszyć się z wykonaniem zadania i spokojnie zwiedzić zamek, chociaż nie wszystkie jego części są dostępne. Wejście do pokoju Fergusa powoduje postęp w wątku głównym. Po tym, nie będzie się miało dostępu do spokojnej wersji zamku za dnia. Zaleca się eksplorację całej lokacji, zdobycie wszystkich przedmiotów oraz wpisów do kodeksu.
  • Zadanie poboczne Quest-Początek Urocza Iona / Uroczy Dairren nie może zostać uzyskane po ukończeniu tej misji.

Nagrody Edytuj

  • 750 PD