Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Zadania poboczne (Dragon Age II)

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zadania poboczne w Dragon Age II są opcjonalne. Ich wykonanie zapewnia doświadczenie, łupy i pieniądze.

Dostęp do części z nich uzależniony jest od decyzji, jakie podjęto w Początku (w przypadku wczytania zapisu z pierwszej części) bądź – w przypadku gry bez wczytanego zapisu – od tego, jaką historię początkową wybrano podczas tworzenia postaci. Niektóre zadania towarzyszy pojawiają się dopiero w momencie, kiedy Hawke zdobędzie u nich wystarczającą ilość punktów przyjaźni lub rywalizacji.

Uwaga: Zadania oznaczone na zielono wymagają wczytania zapisu z Początku. Zadania oznaczone na szaro zależą od decyzji, jakie Strażnik podjął w Przebudzeniu i Twierdzy Strażnika. Zadania oznaczone na niebiesko odblokowują się po sprzymierzeniu się w pierwszym akcie z templariuszami, z kolei zadania oznaczone na jasnoniebiesko po sprzymierzeniu się z magami.

Akt I Edytuj

Zaginione skarby Edytuj

Za zwrot każdego ze skarbów otrzymuje się 50srebrnik i 250 PD. Wyjątkiem jest zadanie Quest-DA2.png Głowica Eustice, za które otrzymuje się 1suweren i 750 PD.

Akt II Edytuj

Zaginione skarby Edytuj

Za każdy zaginiony skarb otrzymuje się 1suweren i 750 PD.

Akt III Edytuj

Zawartość do pobrania Edytuj

Czarne Emporium Edytuj

Dziedzictwo Edytuj

Zadania główne Edytuj

Zadania poboczne Edytuj

Książę na wygnaniu Edytuj

Znak zabójcy Edytuj

Zadania ogólne:

Zadania wymagające obecności określonego towarzysza:

Inne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki