FANDOM

Nie należy mylić z Zachodnim Wzgórzem – bannornem w północnym Fereldenie.

Zachodnie Wzgórzaarlat leżący na południe od Redcliffe, na granicy Gór Mroźnego Grzbietu i Głuszy Korcari.

Historia Edytuj

Zachodnie Wzgórza położone są w niebezpiecznej okolicy pomiędzy zdradzieckimi bagnami zamieszkiwanymi przez Chasyndów i górską przełączą zamieszkałą przez Awarów. Obecny arl, Gallagher Wulff, znaczną część czasu spędził na walką z różnymi zagrożeniami, zwłaszcza z Awarami. Arl i jego rodzina są uwielbiani przez swoich mieszkańców tak za niezłomność i odwagę, jak i szczodrobliwość. Wulff cieszy się w zachodnim Fereldenie opinią dzielnego człowieka, który bardzo poważnie traktuje swoje obowiązki.

W Zachodnich Wzgórzach dominuje leśny krajobraz, od zachodu otoczony górskimi wzgórzami. Niewiele dróg w tym regionie to z reguły błotniste szlaki, jednak wiele z nich jest bardzo gęsto uczęszczana, zwłaszcza przez krasnoludzkie karawany podróżujące do Bannornu. Budowle w większości wzniesione są z drewna, podczas gdy kamień zarezerwowany jest dla budynków o wielkim znaczeniu, takich jak zakon. Położenie w pobliżu Orzammaru sprawia, że dość powszechne w Zachodnich Wzgórzach są krasnoludzkie towary.

Udział Edytuj

Dragon Age: Początek Edytuj

Podczas Piątej Plagi Zachodnie Wzgórza, tak jak większość zachodniego Fereldenu, zostały zniszczone przez mroczne pomioty. Jak twierdz arl Wulff podczas zjazdu możnych, południowe granice Fereldenu zostały stracone. Sam Wulff jest zdruzgotany zniszczeniem jego arlatu i tym, że cierpienia jego ludzi zignorowane w zawierusze wojny domowej.

Dragon Age Edytuj

W grze stołowej Dragon Age arl Wulff, jak i same Zachodnie Wzgórza, mają duże znaczenie w kampanii Where Eagles Lair z rozszerzenia Blood in Ferelden, w którym gracz bada porwanie jednego z dzieci Wulffa, Izot.

Miejsca Edytuj

  • Elmridge – niewielkie miasto
  • Zimowa rezydencja arla – kamienna forteca na skraju arlatu

Ciekawostki Edytuj

  • Awarowie atakują Ferelden, a w szczególności Zachodnie Wzgórza, tylko podczas burzy śnieżnych, które maskują wykorzystywane przez nich przejścia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki