FANDOM

Złoty bryłkowiec

Złoty bryłkowiec – mechanika wprowadzona do Dragon Age: Inkwizycji wraz z dziesiątą łatką, pozwalająca na przenoszenie niektórych elementów do zebrania pomiędzy wszystkimi istniejącymi postaciami.

Położenie Edytuj

Po ukończeniu głównego wątku fabularnego przynajmniej jedną postacią statua złotego bryłkowca stanie się dostępna we wszystkich innych stworzonych rozgrywkach. Po zakończeniu fabuły należy jednorazowo wejść w interakcję ze statuą, żeby pojawiła się ona u pozostałych postaci.

Statuę znaleźć można znaleźć w następujących miejscach:

Zastosowanie Edytuj

Wejście w interakcję ze statuą zsynchronizuje elementy do zebrania z obecnych i przyszłych rozgrywek, do których przeniesione zostaną następujące elementy:

  • Schematy broni, pancerzy i run, za wyjątkiem schematów 1. poziomu
  • Nasiona
  • Wierzchowce
  • Ulepszenia Podniebnej Twierdzy
  • Elementy wystroju Podniebnej Twierdzy
  • Receptury mikstur
Notka: Aby zsynchronizować elementy, należy być połączonym z kontem Origin. Po przeniesieniu w dalszym ciągu dostępne będą operacje przy stole narad pozwalające zdobyć określone schematy, takie jak np. słój pszczół.

Przeniesione schematy broni i pancerzy nie posiadają ograniczeń poziomów postaci, co oznacza, że po skorzystaniu z bryłkowca niskopoziomowa postać po zdobyciu określonych materiałów rzemieślniczych może korzystać z wyposażenia wcześniej dostępnego jedynie dla postaci na wyższych poziomach.

Wyjątki Edytuj

Złoty bryłkowiec nie pozwala na przenoszenie schematów pochodzących z dodatkowych pakietów przedmiotów, takich jak Awarskie łupy czy Łupy qunari.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki