Złota halla – zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Inkwizycja.

Przydział Edytuj

Po odnalezieniu obozu Dalijczyków, co stanowi cel zadania Quest-DAI.png Dalijski punkt widzenia, porozmawiaj z Ithirenem, który poprosi o znalezienie złotej halli.

Opis przejścia Edytuj

Zwierzę znaleźć można niedaleko obozowiska Dalijczyków – wystarczy aktywować zadanie w dzienniku, aby dotrzeć w odpowiednie miejsce, a następnie śledzić hallę na minimapie. Po wypatrzeniu zwierzęcia dosiądź konia i ścigaj je w taki sposób, aby uciekało w kierunku obozu Dalijczyków. Gdy znajdzie się ono dostatecznie blisko, porozmawiaj z Ithirenem.

Alternatywnym sposobem na zakończenie zadania jest zabicie halli. Ponieważ zwierzę jest zwinne i szybkie, najlepiej atakować je postacią walczącą bronią dystansową lub magiem – wojownicy i łotrzykowie używający sztyletów czy broni jednoręcznej nie nadążą za zwierzęciem. Po zabiciu halli przeszukaj jej truchło, aby zdobyć rzadki surowiec.

Nagrody Edytuj

Doprowadzenie halli do Dalijczyków:

Zabicie halli: