Wspomnienia golema – zadanie poboczne od Shale pojawiające się w dodatku Kamienny więzień do Dragon Age: Początek.

Opis przejścia Edytuj

Jeśli Shale znajduje się w drużynie Strażnika podczas wizyty w Kowadle Pustki, dowie się o swoim pochodzeniu od Patrona Caridina. Rozmowa sprawi, że golem przypomni sobie lokalizację thaigu Cadasha, do którego można będzie się teraz udać. Zadanie można otrzymać od Shale natychmiast po finałowej walce przy kowadle.

Jeśli golem nie spotkał Caridina, będzie chciał dowiedzieć się co się stało z patronem i kowadłem, gdy bohater wróci do obozu. Shale da wtedy zadanie, nawet jeżeli Strażnik przyzna, że zabił Caridina, ale nie powie, iż patron chciał nie dopuścić go do kowadła. W każdym przypadku poziom akceptacji u golema znacząco spadnie. Teraz, by Shale przypomniała sobie lokalizację thaigu Cadasha, należy odwiedzić z nią thaig Aeducana, rozstaje Caridina lub thaig Ortana. Będąc w nowej lokacji trzeba wywalczyć przejście przez ruiny miasta aż do mostu, gdzie znajdują się ogr alfa i wrzeszczoty. Po walce należy podejść posągu (Shale musi być w drużynie), co aktywuje przerywnik filmowy.

Ukończenie zadania odblokowuje osiągnięcie Lament Kamienia i spowoduje wzrost akceptacji u Shale (Appr Heart Shale się zgadza (+21)).

Poparcie Edytuj

W obozie w rozmowie z golemem można:

  • Powiedzieć, że był kiedyś miekką istotą (DisAppr Heart Shale się nie zgadza (-4));
  • Spytać, dokąd teraz Strażnik ma się udać (DisAppr Heart Shale się nie zgadza (-3)).

Nagrody Edytuj

Tak jak w piwnicy Wilhelma, w thaigu Cadasha znajduje się wiele kryształów dla Shale, ale o znacznie lepszej jakości.