FANDOM

Witaj w domuzadanie towarzysza dotyczące Merrill, dostępne w pierwszym akcie Dragon Age II.

PrzydziałEdytuj

Zadanie staje się dostępne,  jeśli pod koniec zadania Quest-DA2.png Długa droga do domu  Merrill otrzymała odpowiedź, że może się spodziewać wizyty.

Opis przejściaEdytuj

Należy udać się do domu elfki w obcowisku w Dolnym Mieście i porozmawiać z nią. Hawke spyta ją, jakie ma relacje ze swoim klanem.

Rezultat Edytuj

Hawke może zyskać punkty przyjaźni lub rywalizacji, zależnie od swojej odpowiedzi w drugim dialogu:

  • ""
    • Rywalizacja.png (+5) rywalizacji u Merrill
  • ""
    • Przyjaźń.png (+5) przyjaźni u Merrill
  • ""
    • Przyjaźń.png (+5) przyjaźni u Merrill

Bug.png Błąd! Microfost Windows Xbox 360 (1.04) Należy nadmienić, że jeśli wybrano opcję flirtu po pierwszej opcji dyplomatycznej nie skończy się to otrzymaniem punktów poparcia, lecz również zapobiegnie to otrzymywaniu jakichkolwiek punktów poparcia u Merrill w dalszej rozgrywce. Błąd ten nie nastąpi, jeśli rozpoczęto rozmowę opcją humorystyczną.

Jeśli wybrano najpierw opcję humorystyczną, błąd wciąż ma szansę wystąpić - w takim wypadku najlepiej nie używać opcji flirtu, która nie jest konieczna do zaangażowania się w romans z elfką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki