FANDOM

Wesley.png

Wesley.

Sir Wesley Vallentemplariusz napotkany w Dragon Age II. Nie stacjonował w Lothering, jednak po usłyszeniu wieści z Ostagaru, wyruszył tam w poszukiwaniu swojej żony, Aveliny.

UczestnictwoEdytuj

Podczas ucieczki z Lothering, Hawke spotyka Wesleya oraz jego żonę Aveline, walczących z mrocznymi pomiotami. Gdy się bronili, Wesley zostaje zraniony w ramię, i niemalże zabity przez Hurlocka, jednak ostatecznie zostaje uratowany przez Avelinę, która powala pomiota, bije go i ścina mu głowę. Wciąż otoczeni przez przeciwnika, zostają ocaleni przez rodzinę Hawke. Wesley początkowo jest wrogo nastawiony do Bethany (oraz Hawke, jeśli jest magiem), łagodnieje jednak z powodu wdzięczności za uratowanie ich, oraz przez nacisk Aveline. Proponuje, aby wraz z Wesleyem udała się z nimi do Gwaren, skąd mogliby złapać statek do Kirkwall. Kiedy jeden z rodzeństwa Hawke umiera, Wesley błogosławi go, by ulżyć Leandrze.

Po ocaleniu grupy przed mrocznymi pomiotami przez Flemeth, okazuje się, że Wesley zostaje skażony przez krew pomiotów.

Dalsze losyEdytuj

Ze względu na skażenie mrocznych pomiotów, Wesley nie przeżywa. Avelina lub Hawke mogą sprawić mu szybką śmierć.

Jeśli Hawke pozwoli Avelinie zadecydować o losie Wesleya:

  • Avelina: przyjaźń (+10)

Jeśli Hawke zdecyduje o losie Wesleya:

  • Avelina: rywal (+10)

CiekawostkiEdytuj

  • Wesley nosi nowszą wersję od tradycyjnej zbroi templariusza, z symbolem Miecza Templariusza skierowanym w dół, a nie w górę, jak to było w Początku.
  • Wesley jest pierwszym przykładem templariusza, który ma żonę.
  • Kiedy rozpoczyna walkę, w każdej chwili oświadcza "Dziś nie umrę!". Jak na ironię, niezależnie od działań, ostatecznie ginie.

CytatyEdytuj

GaleriaEdytuj

Spojler-da2.png Członkowie drużyny w Dragon Age II Spojler-da2.png
IzabelaVarrik TethrasBethany HawkeMerrillFenrisAvelina VallenSebastian VaelCarver HawkeAnders
Tymczasowi członkowie drużyny: Tallis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki