FANDOM

W wielkiej wieży magów – jedna z sześciu dostępnych w Dragon Age: Początek historii początkowych. Gracz rozpoczyna przygodę jako mag, który spędził życie w Kręgu od momentu odkrycia jego mocy, obecnie kończący naukę adepta. Magiem może być człowiek lub elf, nie może być nim krasnolud.

Opis Edytuj

Na klifie nad brzegiem jeziora Kalenhad stoi wieża-forteca, siedziba Kręgu Maginów. Jest to jedyne miejsce w Fereldenie, gdzie magowie mogą zgłębiać swoją sztukę bez przeszkód. W obrębie jej murów Krąg praktykuje swą magię i uczy adeptów właściwie korzystać z mocy. Jednak wieża Kręgu jest nie tylko schronieniem, nawet najmniejszy ruch maga obserwują templariusze poszukujący wszelkich oznak spaczenia. Ta pozłacana klatka jest wszystkim, co znasz. Gdy odkryto u ciebie wrażliwość na magię, umieszczono cię tutaj, byś rozpoczął naukę. Wreszcie udało ci się ją zakończyć. Pozostał ci tylko jeden egzamin: Katorga.

Zadania Edytuj

Postaci Edytuj

Zakończenie Edytuj

Jowan ucieka korzystając z magii krwi, a Lily akceptuje nałożoną na siebie karę za pomoc magowi krwi – wysłanie jej do Aeonar. Bez względu na to, czy Strażnik pomagał na zlecenie Irvinga, czy bez jego wiedzy, zostaje zwerbowany przez Duncana w szeregi Szarej Straży, po czym wyrusza z nim do Ostagaru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki