FANDOM

„To impreza, no nie? Złap jakąś kurwę i baw się do upadłego”

Vaughan Kendells – sadystyczny syn Uriena Kendellsa, arla Denerim.

Udział Edytuj

Pieśń Leliany Edytuj

Kiedy Leliana infiltruje posiadłość arla Denerim, Vaughana słychać zza drzwi. Policzkuje on służącą za to, że odezwała się nieproszona, próbując ostrzec go o dziwnych odgłosach, które słyszała w korytarzu, wydawanych przez Lelianę i jej kompanów.

Dragon Age: Początek Edytuj

Uroczysty dzień

Przed ślubem elfiego Strażnika Vaughan przybywa do obcowiska ze swoją obstawą, żeby zabawić się z elfkami. Podczas rozmowy z elfem zostaje powalony przez Shianni. Wraca następnie z obstawą i porywa panny młode – w tym Strażniczkę – i druhny.

Strażnik wyrusza do zamku uratować kobiety, gdzie Vaughan oferuje mu 40suweren za zostawienie kobiet i opuszczenie Denerim. Jeżeli odmówi, będzie musiał zabić Vaughna i jego przybocznych, Bradena i Jonaleya. Jeśli przyjmie propozycję, Vaughan wyśle za nimi do obcowiska straż, nakazując ich aresztowanie.

Ratunek dla królowej

Jeśli Vaughan przeżył, Strażnik spotka go uwięzionego w lochach posiadłości arla Denerim, gdzie został uwięziony przez Rendona Howe’a, który po bitwie pod Ostagarem został arlem stolicy w miejsce ojca Vaughana poległego podczas bitwy. Według nieoficjalnych doniesień Howe zamknął Vaughanach w lochach jego zamku i zajął miejsce arla twierdząc, że ten stał się „kolejną ofiarą elifckiego powstania”. Vaughan błaga Strażnika o darowanie życia, oferując swój głos podczas zjazdu możnych lub klucz do skrzyni zawierającej 40suweren. Posiadając odpowiednio wysoko rozwiniętą umiejętność przymusu Strażnik może przekonać Baighana, żeby oddał mu klucz bez uwalniania go, a następnie oswobodzić go, zabić lub pozostawić w celi.

Kroniki mrocznych pomiotów Edytuj

Vaughan jest jedną z postaci na rynku Denerim, którą należy zabić w ramach zadania polegającego na masakrowaniu niewinnych obywateli.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedna z plotek opowiadanych Strażnikowi przez Bodahna i barmana w Pod Nienażartym Szlachcicem głosi, że alr Urien nie zginął pod Ostagarem, a zanim dotarł na miejsce padł ofiarą skrytobójczego zamachu zorganizowanego przez Vaughana, który najął Antivańskie Kruki.
  • W pochodzeniu miejskiego elfa Braden mylnie nazywa Vaughana Vaughanem Urienem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki