FANDOM

Vartag Gavorn to członek rodu Gavorn i prawa ręka księcia Bhelena Aeducana.

Udział Edytuj

Dragon Age: Początek Edytuj

Vartaga można znaleźć w sali Kongresu w Diamentowym Zakątku. Oferuje zadanie, które umożliwia Strażnikowi udowodnienie swej lojalności. Po jego wypełnieniu, pozwoli on protagoniście spotkać się z księciem Bhelenem.

Jeżeli Strażnik jest krasnoludem szlacheckiego pochodzenia, Vartag będzie nieprzychylnie nastawiony do bohatera i nie będzie chciał pozwolić na jego spotkanie z Bhelenem. Aby przekonać Vartaga, że intencje bohatera są szczere, Strażnik musi posiadać zdolność perswazji na wysokim poziomie. Jeżeli protagonista jest krasnoludem plebejuszem, jego przyrodnia siostra Rica Brosca będzie mogła go przedstawić Vartagowi.

Jeżeli Strażnik wybrał lorda Harrowmonta, Vartag po koronacji zaatakuje bohatera przy próbie rozmowy, a następnie zginie z jego ręki.

Jeżeli Strażnik wybrał Księcia Bhelena i na samym końcu poświęca się by zabić Arcydemona, Vartag pojawi się na jego pogrzebie, jako oficjalny reprezentant króla Orzammaru.

Kradzież Edytuj

Od Vartaga można ukraść tarczę czempiona, w dodatku trzy razy:

  • Podczas pierwszej rozmowy, dotyczącej pomocy dla księcia Bhelena.
  • Po ukończeniu walk na arenie Prób, gdy Vartag się tam pojawi.
  • Po ukończeniu wątku głównego, w pałacu królewskim.

Ciekawostki Edytuj

Po wybraniu Harrowmonta na króla Orzammaru, zabicie Vartaga nie jest konieczne. Wystarczy nie rozpoczynać z nim dialogu, przez co nie dojdzie do walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki