Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Urocza Iona / Uroczy Dairren

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Urocza Iona/Uroczy Dairren - zadanie dodatkowe związane z pochodzeniem człowieka szlachcica, pozwalające grywalnej postaci uwieść syna lady Landry, Dairrena, bądź jej służkę Ionę. Obie postaci są otwarte na romans z bohaterem, bez względu na to, jakiej jest płci.

Opis przejścia Edytuj

Po rozmowie z teyrną Cousland i jej gośćmi, można będzie spotkać się z Dairrenem i Ioną w bibliotece, aby porozmawiać z nimi dłużej i podjąć próbę flirtowania z nimi.

  • Aby zaproponować Dairrenowi bądź Ionie „bliższe poznanie się” w sypialni bohatera, należy w rozmowie z nimi wybrać co najmniej dwie opcje flirtu.
  • Do sypialni zaprosić można tylko jedną osobę. Jeśli w dzienniku pojawi się zadanie związane z daną postacią, w dalszym ciągu możliwe będzie flirtowanie z drugą, jednak odmówi ona pójścia do łóżka z bohaterem.

Wynik Edytuj

Nagroda: 100 PD.

Dairren bądź Iona przyjdą wieczorem do komnat grywalnej postaci. W nocy zostaną obudzeni przez szczekanie psa – po wyjściu na korytarz, aby sprawdzić, co się dzieje, zostaną natychmiast zabici przez żołnierzy Howe’a, co kończy zadanie.

W tym momencie zadanie zostaje ukończone.

Błędy Edytuj

  • Po ukończeniu zadania w dzienniku może pojawić się błędny wpis, sugerujący, że Iona odmówiła spotkania z grywalną postacią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki