FANDOM

Trian Aeducan.PNG

Trian Aeducan.

Gburowaty i pewny siebie, Trian Aeducan jest starszym bratem Krasnoludzkiego Szlachcica Strażnika i pierwszym spadkobiercą w linii do tronu Orzammaru.

PrzeszłośćEdytuj

Trian Domu Aeducan jest najstarszym synem Króla Endrina Aeducana i starszym bratem Księcia Bhelena Aeducana. Trian jest logicznym wyborem na tron, ale miasto krasnoludów wystawia wszystkich potencjalnych kandydatów na króla i głosuje podczas zgromadzenia, więc jego pozycja nie gwarantuje mu wyboru na spadkobiercę tronu. Tylko Krasnolud Szlachcic spotka Triana, ale dowiemy się o nim bez względu na historię pochodzenia, podczas przybycia do Orzammaru. Niezaskakująco, Trian nosi Trian's Maul.

UczestnictwoEdytuj

Gdy po raz pierwszy spotykasz się z Trianem, on i Krasnolud Szlachcic zaczynają się kłócić. Później, Bhelen odkrywa, że Trian planuje zabić Krasnoluda Szlachcica.

Krasnolud Szlachcic zostaje posłany na Głębokie Ścieżki, by zdobyć rodzinną tarczę z dwoma krasnoludzkimi żołnierzami (którzy mogą zostać poznani dla PC, jeśli PC najpierw weźmie udział w Wielkich Próbach) i Gorim, przyboczny Krasnoluda Szlachcia. Wyruszając na Głębokie Ścieżki, odzyskują tarczę i drużyna pojawia się przy ciele Triana. Krasnolud Szlachcic podchodzi sprawdzić stan Triana i krótko po tym, król i Bhelen przybywają, a Krasnolud Szlachcic zostaje wygnany na Głębokie Ścieżki jako bratobójca. Jednakże, śmierć Triana została zaaranżowana przez Bhelena.

Jest również możliwość dla Krasnoludzkiego Szlachcica, by zabić Triana, niż zostać w to wrobiony. Wcześniej w początkowej historii, Krasnolud Szlachcic może wyrazić chęć zabicia Triana. Trian i drużyna jego podwładnych powinni skonfrontować się z Krasnoludem Szlachcicem na Głębokich Ścieżkach, po czym powinno dojść do bitwy, w której zostaje zabity z rąk Krasnoluda Szlachcica.

Z śmiercią Triana, Bhelen jest w stanie wyjść na prowadzenie bez rodzeństwa w linii o sukcesje.

W jego pokoju, na stole jest książka. Wyświetlając ją otrzymasz wpis do kodeksu zabrany z jego dziennika. Pozwala to na poznanie Triana od drugiej strony. Jeśli przeczytasz jego dziennik odkryjesz, że Trian ma wielki szacunek do Gorima, z powodu jego lojalności do brata, Strażnika Krasnoluda Szlachcia. Trian pojawi się w The Gauntlet, podczas zadania Urna Świętych Prochów.

Jeśli Strażnik Krasnolud Szlachcic odzyska status szlachcica dla jego syna w pobocznym zadaniu "Narodziny Szlachcica", jest możliwe nazwać dziecko po Trianie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki