FANDOM

Tak, jak być powinnozadanie towarzysza dotyczące Aveliny, pojawiające się w pierwszym akcie Dragon Age II.

PrzydziałEdytuj

Należy ukończyć zadanie Quest-DA2.png Przyjaciółka w straży, po czym spytać Avelinę o potencjalną pracę. Wojowniczka poinformuje Hawke'a o możliwym napadzie na karawanę i będzie potrzebowała jego pomocy, aby powstrzymać najeźdźców.

Opis przejściaEdytuj

Trzeba udać się wraz z Aveliną na miejsce zasadzki. Po dotarciu na miejsce będzie należało wywalczyć przejście do południowo-zachodniej części mapy. Jest to jedyna okazja, aby odwiedzić to miejsce, więc należy upewnić się, że zebrano wszystkie łupy i pieniądze.

Notka: Większość pułapek na Rozdartym Grzbiecie jest standardowa, czyli wymaga co najmniej 20 punktów sprytu, aby je wykryć i rozbroić. W tej lokacji są trzy tego typu pułapki, każda warta 100 PD za rozbrojenie, a także dwie proste pułapki, 50 PD za każdą.Gdy dotrze się do celu, warto użyć towarzysza walczącego na dystans (np. Varrika), aby odciągnąć wrogów do miejsca, w którym zostawiono drużynę. W ten sposób nikt nie aktywuje pułapek, a po walce za rozbrojenie każdej z nich uzyska się dodatkowe doświadczenie.

Po przeszukaniu całej lokacji należy powrócić do koszar w twierdzy wicehrabiego, aby Avelina mogła zdać raport kapitanowi Jevenowi. Ten jednak skrytykuje kobietę, lecz strażniczka Brennan podziękuje za oczyszczenie miejsca jej patrolu, a więc i ocalenie jej życia. Powie ona również, że miałaby na służbie torbę z dużą ilością pieniędzy, a teraz przekazano ją strażnikowi Donnikowi na noc. Trzeba teraz sprawdzić listę patroli na wieczór, aby dowiedzieć się, że ów strażnik strzeże dziś dolnego miasta.

Na miejscu należy podążać za znacznikiem wskazującym Donnika, który, jak się okaże, został napadnięty. Po wyratowaniu go z opresji agresywna odpowiedź skończy się otrzymaniem Rywalizacja.png (+5) rywalizacji u Varrika, z kolei dowcipna otrzymaniem Przyjaźń.png (+5) przyjaźni u Varrika. Jeśli Izabela jest w drużynie, krótko skomentuje ona zawartość torby.

Bug.png Błąd! Donnik wciąż będzie zwracał się do Aveliny, jeśli nie ma jej w drużynie.

Po rozmowie trzeba powrócić do twierdzy wicehrabiego, aby ukończyć tę misję.

Rezultat Edytuj

  • Avelina zyska tytuł kapitana straży.

Nagrody Edytuj

  • 400 PD - za ukończenie zadania

Uwagi Edytuj

  • Gdy Avelina zyska swój tytuł, można z nią porozmawiać w jej biurze. Zależnie od wybranych opcji dialogowych można uzyskać u niej Przyjaźń.png (+10) przyjaźni bądź Rywalizacja.png (+10) rywalizacji, jeśli było się dla niej nieuprzejmym.
  • Jeśli chce się zdobyć osiągnięcie - zaopatrzeniowiec, należy upewnić się, że zabrano elfi korzeń w miejscu zasadzki, po zachodniej stronie zapętlonej ścieżki na południu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki