FANDOM

Sprawiedliwości musi stać się zadość/Dar milczenia - zadanie poboczne od kolektywu magów pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Kolektyw poszukuje kuriera, który dostarczy niezwykle przekupnemu komturowi Harrithowi dziesięć mikstur lyrium, co zacementuje relacje pomiędzy templariuszami a organizacją.

Jeśli nie zdecydowano udzielić pomocy Redcliffe w zadaniu Quest-Początek Oblężona wioska, to ta misja będzie niedostępna. Jednak jeśli przyjęto zadanie przed przybyciem do Redcliffe, można będzie je wykonać, a następnie dopiero porzucić wioskę.

Opis przejścia Edytuj

Zadanie można rozwiązać na dwa sposoby:

  • Oddać mikstury Harrithowi przebywającemu w pobliżu młyna w wiosce Redcliffe. Zabiera on dziesięć najsłabszych eliksirów, dlatego najrozsądniej jest zdobyć najpierw właśnie takie. W przeciwnym przypadku straci się większą ilość pieniędzy.
  • Poinformować komtura Tavisha z dzielnicy targowej Denerim o nielegalnych interesach. Ten wybór również wymaga mikstur jako dowodu.

Na koniec należy powrócić do przedstawiciela kolektywu po zapłatę.

Rezultat Edytuj

  • Nagroda w obu przypadkach jest taka sama - 1DAP - suweren i 175 PD
  • Zdrada kolektywu przez przekazanie dowodów Tavishowi sprawi, iż misja Quest-PoczątekObrona kolektywu stanie się niedostępna.

Uwagi Edytuj

  • Po oddaniu mikstur Harrithowi nadal można sprzymierzyć się z Tavishem. Ta opcja wymaga posiadania kolejnych dziesięciu eliksirów i zapewnia dodatkowy 1DAP - suweren oraz odpowiednią ilość doświadczenia (chociaż wpis w dzienniku nie zostanie zaktualizowany). Nie jest to możliwe na Pc v1.05.
  • Powyższa sytuacja nie jest możliwa w drugą stronę - po oddaniu mikstur Tavishowi nie można przekazać ich również Harrithowi. Nie wiadomo, czy jest to błąd, czy nie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki