FANDOM

Spiskowcy - zadanie poboczne pojawiające się w pierwszym akcie Dragon Age II.

Przydział Edytuj

To zadanie jest dostępne tylko jeśli zaimportowano zapis z Dragon Age: Początek - Przebudzenie, w którym Komendant Szarych ocalił Twierdzę Czuwania i pozwolił, aby Amarant został zniszczony bądź wybrano przebieg zdarzeń z Początku jako "Bez kompromisu".

Bug Błąd! Jeśli w Przebudzeniu wykonano zapis przed zdecydowaniem, które miejsce obronić, po czym użyto go do ocalenia jednego, wczytano i uratowano drugie, to zaimportowanie tego zapisu pozwoli otrzymać zarówno tę misję, jak i inną - Quest-DA2 Potajemne spotkanie.

To zadanie można otrzymać w Dolnym Mieście za dnia od sierżant Joanny stojącej nieco na południe od tawerny Pod Wisielcem. Oferuje ona nagrodę za głowy czterech szlachciców, którzy zbiegli z Fereldenu po ich nieudanym spisku przeciwko Komendantowi Szarych z Amarantu. Hawke będzie mógł do niej wrócić po każdym zabitym spiskowcu lub po pokonaniu ich wszystkich.

Opis przejścia Edytuj

Należy znaleźć i zabić czterech fereldeńskich szlachciców wraz z ich obstawą. Znajdują się oni w poniższych miejscach:

Rezultat Edytuj

Gdy wszyscy spiskowcy z Amarantu zginą, sierżant Joanna będzie mogła powrócić do Twierdzy Czuwania.

Nagrody Edytuj

  • 50DAP - srebrnik i 400 PD za każdy cel (łącznie 2DAP - suweren i 1600 PD)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki