Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Specjalizacje Inkwizytora

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Specjalizacje Inkwizytora to zadanie poboczne w Dragon Age: Inkwizycja, pozwalające Inkwizytorowi wybrać specjalizację.

Przydział Edytuj

Zadanie staje się dostępne automatycznie po dotarciu do Podniebnej Twierdzy, a następnie opuszczeniu jej i powróceniu.

Opis przejścia Edytuj

Udaj się do sali narad i ze stołu taktycznego wybierz operację „Specjalizacje Inkwizytora”. Po jej zakończeniu w Podniebnej Twierdzy pojawią się nauczyciele, od których można nauczyć się specjalizacji.

Udaj się na rozmowę i porozmawiaj ze wszystkimi nauczycielami, którzy opowiedzą o swojej specjalizacji. Wyraź zainteresowanie chęcią nauczenia się którejś z nich, co aktywuje zadanie poboczne, w ramach którego musisz zgromadzić i wytworzyć pewne przedmioty konieczne do opanowania specjalizacji. W zależności od klasy, dostępne mogą stać się zadania:

Po wybraniu specjalizacji, której chcesz się nauczyć, zadanie zostanie ukończone.

Uwagi Edytuj

Możliwe jest wyrażenie chęci nauczenia się wszystkich trzech oferowanych specjalizacji, czyli odblokowania trzech zadań „Droga... XXX”, jednak nauczyć można się tylko jednej. W momencie nauczenia się jej, pozostałe dwa zadania „Droga... XXX” kończą się automatycznie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki