FANDOM

Skrytka Szarych Strażników - zadanie główne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Duncan zleca to zadanie rekrutom Szarej Straży i Alistairowi wraz z misją Quest-Początek Skażona krew. Tylko to drugie jest konieczne do przeprowadzenia rytuału Dołączenia, jednak daje ono również okazję do odzyskania kilku starożytnych traktatów.

Notka: Zadanie - Skażona krew może zostać ukończone znacznie szybciej, jednak rytuał nie rozpocznie się przed ukończeniem misji - "Skrytka Szarych Strażników".

Opis przejścia Edytuj

  • Należy opuścić Ostagar i wyruszyć w kierunku Głuszy Korcari (gdzie będzie można również wykonać kilka zadań pobocznych).
  • Trzeba walczyć z kolejnymi mrocznymi pomiotami, aby dostać się do prawego górnego rogu mapy. Za hurlokiem alfa znajdują się ruiny wśród których można znaleźć pozostałości skrytki Strażników.
  • Po zbadaniu skrytki nastąpi przerywnik filmowy, w którym bohater pozna Morrigan. Wiedźma poinformuje drużynę, iż traktatów tutaj nie ma, po czym zaprowadzi ją do chaty jej matki (przedtem można jej powiedzieć, aby poczekała, dopóki nie zbada się terenu). Na miejscu, mentorka Morrigan - Flemeth wyjawi, że zabrała dokumenty, ponieważ pieczęć Szarej Straży się zatarła. Mimo niechęci drużyny do wiedźm, Flemeth chętnie przekaże traktaty bohaterowi.
  • Morrigan odprowadzi teraz rekrutów do obozu, po czym zapadnie noc. Teraz, mając w dłoni dokumenty, można powrócić do Duncana.

Rezultat Edytuj

  • W trakcie rozmowy z Morrigan zostanie dodany wpis Ikona kodeksu DAP Kodeks: Morrigan (jeśli pójdzie się z nią od razu do jej matki, informacja o aktualizacji nastąpi dopiero po powrocie z Morrigan do obozu o zmierzchu).
  • Jeśli ukończono również misję Quest-Początek Skażona krew, rekruci będą mogli przystąpić do rytuału Dołączenia. Aby tego dokonać należy porozmawiać z Duncanem.

Nagrody Edytuj

  • 2000 PD - za odzyskanie traktatów Szarej Straży, ukończenie zadania i przystąpienie do rytuału Dołączenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki