Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Sebastian Vael

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sebastian Vael – dawny świecki brat zakonny, pretendent do tronu Starkheaven i potencjalny towarzysz Hawke’a w Dragon Age II, pojawiający się w dodatku Książę na wygnaniu. Postać kobieca może nawiązać z nim romans, ale nie odblokuje to osiągnięć Zalotnik i Romantyk. Jest wysoce utalentowanym łucznikiem.

Vaelowie wierzyli, że najmłodszy z ich trzech synów, Sebastian, był hańbą dla nazwiska rodowego oraz kamieniem u szyi swoich braci. Wydawał on znaczne sumy na picie, rozrywkę i umizgi do pań ze Starkhaven. Obawiając się, że Sebastian może zostać ojcem bękarta, który może w przyszłości ubiegać się o tron ​​Vaelów, rodzice zmusili go do życia zakonnego, wypędzając go ze swojego księstwa. Choć nie był bez wiary, Sebastian nie chciał poświęcić swego życia w służbie dla Andrasty, dlatego najwcześniej jak mógł, przy pomocy współczującej Wielkiej Kapłanki Elthiny, uciekł. Jednak Elthina pomogła mu odzyskać jego wiarę i po rozważaniach, Sebastian wrócił do Zakonu, tym razem z własnej woli i przez drzwi frontowe. Obejmując swoją nową rolę, Sebastian złożył śluby ubóstwa i czystości, aby zostać zaprzysiężonym bratem Zakonu... do momentu otrzymania wiadomości o śmierci jego rodziny, która zmusiła go do powrotu do świeckiego życia.

Teraz, po brutalnym morderstwie jego rodziny, Sebastian zostaje jedynym żyjącym spadkobiercą i zmuszony jest do ponownego wejścia w gniazdo żmij, jakim jest polityka książęca.

Spojler-da2.png Członkowie drużyny w Dragon Age II Spojler-da2.png
IzabelaVarrik TethrasBethany HawkeMerrillFenrisAvelina VallenSebastian VaelCarver HawkeAnders
Tymczasowi członkowie drużyny: Tallis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki