FANDOM

Sadatt

Sadatt.

Sadatt jest szkolącym się templariuszem w Wieży Kręgu. Angażuje się w nielegalny związek z uczennicą Veness i jest ojcem apostatki - Gleam. Sadatt jest głównym bohaterem pierwszego numeru komiksu Dragon Age.

PrzeszłośćEdytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Sadatta. W pewnym momencie wstąpił do Zakonu, by zostać przeszkolonym do roli templariusza i stacjonować w Wieży Kręgu.

UczestnictwoEdytuj

Podczas treningu w Wieży Kręgu, spotyka Veness w trakcie pełnego napięcia spotkania. Po spotkaniu, Sadatt jest obecny, gdy pozostali templariusze przyprowadzają schwytanego apostatę, który stał się magiem krwi. Templariusz wzdryga się, niezdolny do zgładzenia apostaty, który ostatecznie ginie od miecza Komtura Gregora. Komtur ostrzega młodego templariusza, aby nigdy nie schodził ze służby, nazywając go "tym, który się zawahał".

Późnej nocy, Sadatt mówi Veness o spotkaniu z magiem krwi, gdy razem leżą w łóżku. Obaj zasypiają razem, a Sadatt wymyka się przed nastaniem poranka. Następnego dnia, Sadatt widzi Veness rozmawiającą z jej przyjacielem Abernathem i błędnie osądza dwójkę o romans. Staje się zazdrosny i unika czarodziejki przez następne osiem miesięcy.

Po tym czasie, templariusz odkrywa ciążę Veness i stara się dowiedzieć, kto jest ojcem jej dziecka. Magowie czarują zaklęcie, które reaguje, gdy do dziewczyny podejdzie prawdziwy ojciec nienarodzonego jeszcze dziecka. Po kilku nieudanych próbach z kilkoma uczniami, Sadatt przyprowadza Abernatha, którego przybycie aktywuje zaklęcie.

Usłyszawszy, iż jej dziecko zostanie oddane do Zakonu, Veness ucieka z Kręgu Maginów, stając się apostatką. Gregor przekazuje Sadattowi jej filakteria i powierza mu zadanie odnalezienia jej i zabicia. Templariusz wyrusza z Wieży Kręgu i ostatecznie odnajduje Veness, jednak bez śladu dziecka, które wcześniej urodziła i oddała. Veness mówi mu, że dziecko było jego i twierdzi, że nigdy jej nie kochał. Gdy ostatecznie przebił ją mieczem, wyznaje, iż myślał, że dziecko jest Abernatha i że zawsze ją kochał.

Dalsze losyEdytuj

Po powrocie do Wieży Kręgu, Sadatt modli się do Andrasty, twierdząc, że już nigdy więcej nie pokocha ponownie i skupi się na obowiązkach templariusza, oświadczając, że od tej pory będzie podążał ścieżką "obowiązku".