Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Przynieś mi serce Śnieżki

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Przynieś mi serce Śnieżki – zadanie towarzysza zlecone przez Vivienne w Dragon Age: Inkwizycja.

Przydział Edytuj

Zadanie staje się dostępne po rozmowie z Vivienne i zaakceptowaniu jej prośby o zdobycie serca śnieżnej wiwerny, potrzebnego zaklinaczce do specjalnej formuły alchemicznej. Inkwizytor może zapytać, o jaką recepturę chodzi, nie uzyska jednak odpowiedzi.

Opis przejścia Edytuj

Śnieżną wiwernę spotkać można w północnej części Świętych Równin, do której można dostać się dopiero po zakończeniu operacji „Uzyskaj dostęp do Zagajnika Ghilan’nain”. Jeżeli nie zrobiono tego wcześniej, konieczne jest oznaczenie zasypanego przejścia, a następnie powrót do Podniebnej Twierdzy i zlecenie kosztującej 5 punktów władzy operacji przy stole taktycznym.

Po odblokowaniu obszaru konieczne jest przedostanie się przez elfie ruiny, co wymaga rozwiązania łamigłówki. Po wyjściu z ruin Inkwizytor trafi na bagna zamieszkiwane przez wiwerny i garguty. Możliwe jest zabicie normalnej wiwerny i przyniesienie jej serca Vivienne. Jeżeli Inkwizytor zdecyduje się przynieść zaklinaczce właściwy organ, musi iść dalej na północ, mijając po drodze garguty, aż trafi to zaznaczonego na mapie obszaru.

Teren zadania zasiedlony jest przez gamordyjskiego burzogonasmoka na 15. poziomie. Chcąc uniknąć konfrontacji z nim należy trzymać się północno-zachodniej części obszaru i uważać, żeby nie zbliżyć się zbytnio do centralnej jego części. Możliwe jest również ominięcie dwóch znajdujących się na obszarze szczelin i skoncentrowanie się na zabiciu śnieżnej wiwerny (15. poziom). Po drodze odblokować można wpis do kodeksu Zagajnik Ghilan’nain i punkt orientacyjny.

Jeżeli zadanie zostało zlecone na późniejszym etapie gry, po odblokowaniu zagajnika, zabiciu zwykłych wiwern, zamknięciu szczelin i ewentualnie zabiciu smoka, należy od razu skierować się do obszaru zaznaczonego na mapie i odnaleźć śnieżną wiwernę.

Po zdobyciu serca powróć do Podniebnej Twierdzy i porozmawiaj z Vivienne.

Rezultaty Edytuj

Bez względu na to, czy Inkwizytor da Vivienne serce normalnej czy śnieżnej wiwerny, w nagrodę otrzyma unikatowe nakrycie głowy dla zaklinaczki. Niezależnie od dostarczonego składnika wynik zastosowania go przez Vivienne będzie taki sam.

Poparcie Edytuj

Jeżeli Vivienne dostanie serce normalnej wiwerny, rozpozna, że nie jest to przedmiot, o zdobycie którego poprosiła Inkwizytora, co będzie skutkowało dużym spadkiem poparcia. Natychmiast zakończy zadanie, co uniemożliwi poznanie przyczyn, dla których potrzebowała serca.

Przekazanie jej właściwego serca skutkuje wielkim poparciem i wyjaśnieniem, że serce wiwerny potrzebne było jej do sporządzenia mikstury alchemicznej dla jej chorego kochanka, księcia Bastiena. Inkwizytor będzie mógł dowiedzieć się więcej o Vivienne, jeśli zapyta o jej przyszłość, możliwość pomocy w przygotowaniach do pogrzebu oraz o przyszłość po śmierci księcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki