Przyjaciele Rudej Jenny - zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie rozpoczyna się po odnalezieniu pewnego przedmiotu w wieży Kręgu dla Przyjaciół Rudej Jenny.

Opis przejścia Edytuj

  • Najpierw należy udać się do pokojów starszych magów w wieży. Trzeba teraz odszukać biuro pierwszego zaklinacza Irvinga, w którym można znaleźć małe pomalowane pudełko, potrzebne do tej misji.
  • Ewentualnie, podróżując po Fereldenie, zostanie się napadniętym na długiej drodze przez zabójców z Zevranem na czele. Po potyczce, z ciała jednego z napastników można zabrać notatkę dodającą Ikona kodeksu DAP Kodeks: Przyjaciele Rudej Jenny. W ten sposób zadanie również się rozpocznie, a następnym celem podróży stanie się Denerim.
  • Po dotarciu na dzielnicę targową, należy minąć sklep Cuda Thedas i znaleźć tajemnicze drzwi na końcu ulicy. Po ich zbadaniu, można:
    1. Pokazać znalezione pudełko.
    2. Powiedzieć, że szuka się Rudej Jenny.
    3. Spytać o interesy w wieży Kręgu.
  • Pierwsza opcja kończy zadanie. Pozostałe spowodują zamknięcie drzwi przed twarzą Strażnika. Można jednak zapukać ponownie i oddać pudełko.

Nagrody Edytuj

  • 3DAP - suweren
  • 100 PD