FANDOM

Piraci i ich klątwy - zadanie dodatkowe dostępne w dodatku Znak zabójcy. Aktywuje się ono wyłącznie wtedy, gdy w drużynie znajduje się Izabela.

Opis przejścia Edytuj

Jeśli w drużynie znajduje się Izabela, podczas eksploracji lochów Chateau Haine przemówią trzy kamienne posągi stojące w pobliżu południowo-wschodniej bramy. Wyjaśnią, że są piratami, których przeklął ich poprzedni kapitan, a klątwę może zdjąć tylko osoba sama będąca kapitanem – w tym przypadku Izabela. Aby ich uwolnić, należy złożyć z powrotem Sztylet Czterech Wiatrów.

Cztery klejnoty stanowiące ozdobę sztyletu można znaleźć w komnatach w skarbcu, z kolei sam sztylet w głównej komnacie skarbca. Zdobyć można go po rozwiązaniu zagadek i zgaszeniu ognia.

Po złożeniu sztyletu należy wrócić do piratów, gdzie można:

  • pozwolić zatrzymać Izabeli sztylet, na wieki pozostawiając piratów w formie posągów (Uwaga: sztylet przypisany jest do Izabeli i nie może używać go nikt inny).
  • namówić Izabelę, żeby oddała sztylet, co złamie klątwę. Oswobodzeni piraci przysięgną wierność Izabeli.

Nagrody Edytuj

  • Jeśli nie złamano klątwy:
  • Jeśli złamano klątwę:
    • 300 PD (za ukończenie zadania)
    • Piraci wspomogą Hawke’a w walce z Cahirem

Ciekawostki Edytuj

  • Jeden z piratów zastygł w pozycji, w jakiej przedstawiany jest pirat z logotypu rumu marki Captain Morgan.

Błędy Edytuj

  • Może się zdarzyć, że rozpoczęcie rozmowy z posągami przed złożeniem sztyletu uniemożliwi złamanie klątwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki