FANDOM

Pies – domyślne imię ogara mabari pojawiającego się w Dragon Age II po zainstalowaniu Czarnego Emporium. Może zostać przywołany przez Hawke’a, żeby pomógł mu w walce.

Szczegóły Edytuj

Jako mabari, pies rozumie język ludzi. Gracz może wybrać dla niego nazwę, zaraz po wejściu do domu Gamlena. Kolejne interakcje z psem w domu Hawke’a uruchamiają przerywniki filmowe, które obejmują dialog między Hawkiem, psem i osobami trzecimi. Przerywniki mają mają na celu rozbawić gracza oraz pokazać, że pies kocha wszystkich, z wyjątkiem Gamlena. Pies posiada małe zadanie poboczne.

Przyzywany przez Hawke’a pies dołącza do drużyny i podąża za nią, aż do czasu odwołania, śmierci lub przejścia na kolejny obszar. Przywołanie przez protagonistę swego wiernego towarzysza, przypomina umiejętność Łowcy z Dragon Age: Początek, jednak przywołany przez Hawke’a pies zachowuje się jak, a nie jak towarzysz. Pomimo posiadania własnego paska zdrowia, nie może być kontrolowany i nie przyjmuje żadnych poleceń od gracza.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie jest w żaden sposób powiązany z psem Strażnika występującym w Dragon Age: Początek.
  • Czasami z powodu błędu gry, pies pojawia się na samym początku, podczas konfrontacji z ogrem, nawet jeżeli nie zakupiono dodatku.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki