FANDOM

Pierwszy

Pierwszy.

Pierwszy jest jednym z Wyznawców, inteligentnych mrocznych pomiotów i jednym z antagonistów Dragon Age: Początek - Przebudzenia.

UczestnictwoEdytuj

Pierwszym jest gadającym mrocznym pomiotem, którego spotkasz na Czarnych Mokradłach. Jest bardzo lojalny w stosunku do Matki i nienawidzi Architekta, i Komendanta. Pierwszy najwidoczniej zabił Szarego Strażnika Kristoffa, osoba, na której poszukiwania gracz został wysłany w pierwszej kolejności. Pierwszy został wysłany przez Matkę, by zastawić pułapkę na Komendanta, wysyłając Strażnika i jej/jego towarzyszy do Pustki, ale nie wiedział, że on został włączony do pułapki później. Po tym, jak zrozumiał, że został zdradzony, przysiągł, że znajdzie sposób na wydostanie się z Pustki i zemszczenie się na Matce.

Próbował zapewnić sobie drogę przez sprzymierzenie się z Baronową. Gdy Komendant sprzymierza się z Duchem Sprawiedliwości, by ją pokonać, dwójka ściera się. Po pokonaniu, błaga Baronową, by wysłała ich z powrotem do prawdziwego świata; zgadza się, ale używa jego siły życiowej z magią krwi, wysyłając Strażnika, Justyniana i siebie z powrotem do prawdziwego świata.

Alternatywnie jeśli Komendant zawiąże sojusz z Baronową, Pierwszy stanie po stronie Ducha Sprawiedliwości. Po potyczce Pierwszy przetrwa i z powodu, że Baranowa potrzebuje żywego naczynia, by użyć swojego czaru, który wyśle Komendanta z Pustki, użyje osłabionego Pierwszego. On również próbuje uciec, lecz ostatecznie okazuje się to daremne, gdyż zostaje złapany przez zaklęcie.

ZostawiaEdytuj

Pancerz Rycerza
Wybraniec Matki

CytatyEdytuj

  • "Matka ma zawsze racje."

BłądEdytuj

Bezgłowy Pierwszy

Rozmawiający, z odciętą głową Pierwszy.

  • Jeśli zabijesz Pierwszego używając sztyletu, wielkiego miecza lub długiego miecza, końcowy cios przetnie mu głowę i stanie się jeden z najzabawniejszych momentów: Pierwszy zacznie mówić bez głowy w następnym przerywniku.

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki