FANDOM

Pałac Zimowyorlezjański pałac wzniesiony w miejscu starożytnego miasta Halamshiral, stolicy Dalii, służący jako miejsce wypoczynku cesarskiej rodziny.

Historia Edytuj

Pałac powstał w miejscu, w którym niegdyś znajdowała się stolica elfickiego królestwa. Oficjalne źródła różnią się jednak co do czasu jego powstania:

Udział Edytuj

Dragon Age: The Masked Empire Edytuj

Cesarzowa Celene przenosi się do Pałacu Zimowego dzięki eluvianom. Od seneszala dowiaduje się, że hrabia Pierre poddał Halamshiral wielkiemu księciu Gaspardowi de Chalons i nalega, żeby straże pałacowe również się poddały. Celene wzywa Pierre’a do Pałacu Zimowego, żeby przedyskutować warunki. Odkrywając, że cesarzowa żyje, hrabia natychmiast poddaje jej miasto i na nowo przysięga jej wierność.

Dragon Age: Inkwizycja Edytuj

Pałac Zimowy zostaje wybrany jako miejsce negocjacji mających na celu zakończenie wojny lwów. Na urządzony z tej okazji bankiet przybywa Inkwizytor, chcąc powstrzymać skrytobójców dybiących na życie cesarzowej.

Dragon Age: Inkwizycja – Intruz Edytuj

Dwa lata po pokonaniu Koryfeusza w Pałacu Zimowym odbywa się zwołana na polecenie Boskiej Wiktorii Święta Rada, podczas której zaważyć mają się losy Inkwizycji. Przy wykorzystaniu eluvianów do Pałacu przenikają szpiedzy qunari, a Inkwizytor decyduje się odkryć i powstrzymać ich spisek.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki