Dragon Age Polska Wiki

Otwarcie żyły

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Otwarcie żyły – zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Inkwizycja.

Przydział Edytuj

Zadanie zostanie aktywowanie, kiedy podczas eksploracji znajdującej się na południowy-wschód jaskini przemytnika odnajdziesz w niej list.

Opis przejścia Edytuj

Zadaniem jest odnalezienie żyły lyrium w Schronieniu Popielnego Wojownika – jaskini leżącej dalej na południowy-wschód od jaskini przemytnika. Wejście do niej chronione jest lodową barierą, dlatego aby dostać się do jej wnętrza, należy mieć w aktywnej drużynie maga.

W jaskini natkniesz się na czarmiota i dwa pomniejsze cienie. Po zabiciu czarmiota otrzymasz rzadki lodowy kostur Opiekuna dla postaci na minimum 4. poziomie doświadczenia. Udaj się w głąb jaskini, aż dotrzesz do żyły lyrium. Przy leżących obok niej zwłokach znajdziesz schemat ulepszenia ramion Bianki.

Nagrody Edytuj

  • 44 PD
  • 40 punktów wpływów
  • Lodowa laska Opiekuna
  • Ulepszone ramiona Bianki I (schemat)

Uwagi Edytuj

  • W pobliżu wejścia do jaskini znaleźć można zwłoki, przy których zawsze znajdziesz ognisty kostur. Podchodząc do jaskini wyświetlony zostanie instruktaż, który poinformuje, że bariery żywiołów powinny być niszczone zaklęciami/kosturami przeciwnego żywiołu. Bariery zniszczyć można każdego rodzaju magią żywiołów, ale zaklęcia przeciwnego żywiołu niszczą je najszybciej.
  • Żyłę lyrium można zniszczyć w ramach zadania Quest-DAI.png Wszystko na czerwono.
  • Jeżeli pozyskano zadanie Quest-DAI.png Wśród żywiołów, w jaskini oznaczyć można jedną ze skrytek z zapasami.