Ostatnia wola i testament - zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie rozpoczyna się, gdy Strażnik zabierze notkę misjonarza Rigby'ego z jego ciała w Głuszy Korcari. Mężczyzna pisze w niej, że chciałby, aby jego kasetkę odniesiono Jettcie w Redcliffe. Rzeczony przedmiot znajduje się jednak gdzie indziej.

Opis przejścia Edytuj

  • Patrząc w kierunku ludzi wiszących na zawalonym drzewie, należy pójść w lewo, gdzie będzie się toczyła bitwa między mrocznymi pomiotami i wilkami.
  • Można teraz zauważyć ciało misjonarza Rigby'ego, z którego można zabrać jego testament, odblokowujący Ikona kodeksu DAP Kodeks: Testament Rigby’ego.
  • Należy udać się jak najdalej na zachód, później na północ aż do ruin. Znajduje się tam skrzynka z Ikona kodeksu DAP Kodeks: Znaki Chasyndów oraz skrytka (pod ogniskiem) zawierająca zamkniętą kasetkę. Przy pierwszym zwiedzaniu tego miejsca, jest ono strzeżone przez mroczne pomioty.
  • Istnieją teraz dwie możliwości:
  • Pierwsza część zadania musi zostać ukończona przed opuszczeniem Głuszy Korcari, ponieważ później będzie ona niedostępna.

Rezultat Edytuj

Jeśli zdecydowało się zanieść kasetkę Jettcie, przyjmie ona los męża i podziękuje Strażnikowi.

Ten wybór nie zapewnia jednak ani pieniędzy ani doświadczenia, dlatego bardziej opłacalną opcją jest zachowanie zawartości kasetki. Nadal można poinformować Jettę o losie jej męża i syna, lecz nie można oddać jej amuletu.