FANDOM

Ostatnia deska ratunku dla ludzi poczciwych – zadanie towarzysza pojawiające się w Dragon Age: Inkwizycja.

Przydział Edytuj

Do pozyskania zadania potrzebne jest spełnienie bliżej nieokreślonych warunków, być może zdobycie wysokiego poparcia Doriana. Zadanie staje się dostępne po pierwszej rozmowie z Dorianem po powrocie do Podniebnej Twierdzy z dowolnego miejsca. W sali tronowej spotkasz matkę Giselle, która poprosi Inkwizytora o zaprowadzenie Doriana do gospody Pod Mewą i Lampionem w Redcliffe na spotkanie z jego ojcem.

Opis przejścia Edytuj

Po otrzymaniu listu możesz pokazać go Dorianowi lub od razu, mając go w aktywnej drużynie, wyruszyć do gospody w Redcliffe. Całe zadanie polega na obejrzeniu scenki przerywnikowej i wybraniu kilku opcji dialogowych. W zależności od tego, jakie opcje wybierzesz, Dorian pogodzi się z ojcem lub dalej będzie z nim skłócony. Zadanie zakończy się po obejrzeniu kolejnej scenki w Podniebnej Twierdzy.

Błędy Edytuj

  • Może się zdarzyć, że zadanie w ogóle nie zostanie aktywowane, ponieważ matka Giselle nie pojawi się w sali tronowej, aby przekazać Inkwizytorowi list.
  • Jeżeli otrzymałeś zadanie, ale po wejściu do Pod Lampionem i Mewą nie rozpoczyna się przerywnik filmowy, wyjdź z tawerny i spróbuj wejść do niej ponownie, tym razem kontrolując Doriana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki