FANDOM

Ogar mabari – zadanie poboczne dostępne w Dragon Age: Początek, pozwalające Strażnikowi pozyskać jako towarzysza psa. Naczelny psiarz w Ostagarze prosi o pomoc z mabari, ogarem hodowanym dzięki jego inteligencji i umiejętnościom bojowym.

Opis przejścia Edytuj

W rozmowie ze Strażnikiem nie będącym człowiekiem szlachcicem naczelny psiarz opowie o chorym mabari i poprosi, żeby nałożyć mu kaganiec.

  • Po nałożeniu kagańca psiarz poprosi, żeby w Głuszy Korcari odnaleźć pewien kwiat.
  • Kwiat znaleźć można w całej Głuszy pośród omszałych pni. Najbliższy znajduje się niedaleko punktu, w którym weszło się do Głuszy, za umierającym żołnierzem.
  • Zadanie zostanie ukończone po przyniesieniu naczelnemu psiarzowi kwiatu. Zanieść należy go przed ukończeniem zadania Quest-Początek Po Dołączeniu – po jego zakończeniu naczelnego psiarza nie będzie można już spotkać.
  • Zamiast nałożyć mabari kaganiec, możesz go po prostu zabić.

Rezultat Edytuj

Jeżeli Strażnik rozpoczął zadanie wraz z odnalezieniem kwiatu w Głuszy, Daveth wspomni, że naczelny psiarz oferuje nagrodę dla osób, które takowy dostarczą. Po oddaniu kwiatu stwierdzi jednak, że nie ma żadnej nagrody.

Jeżeli zadanie rozpoczęto od rozmowy z psiarzem, w momencie oddania kwiatu zaoferuje on Strażnikowi 20DAP - srebrnik, a dodatkowo postać dostanie 250 PD. Jeżeli Strażnik będzie naciskał, dostanie 50DAP - srebrnik i 500 PD. Jeśli odpowie, że nagroda nie jest konieczna, nie otrzyma ani pieniędzy, ani punktów doświadczenia.

W przypadku postaci nie będących ludzkim szlachcicem dodatkową nagrodą jest spotkanie psa w drodze do Lothering, którego można przyłączyć do drużyny.

Uwagi Edytuj

  • W przypadku człowieka szlachcica, który ma już własnego mabari, zadania nie można aktywować w obozie króla, jednak stanie się ono dostępne po znalezieniu dzikiego kwiatu w Głuszy. Zadanie można ukończyć w dowolnym momencie przez zwołaniem rady wojennej. Dodatkowo, człowiek szlachcic rozmawiający z psiarzem nie będzie miał możliwości założyć mabari kagańca ani skrócić jego mąk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki