FANDOM

Nocne koszmary Fenrisa - zadanie towarzysza dotyczące Fenrisa pojawiające się w drugim akcie Dragon Age II.

Przydział Edytuj

Ta misja staje się dostępna po ukończeniu zadania Quest-DA2 Nocne koszmary, jeśli Fenris towarzyszył Hawke'owi w Pustce i uległ pokusie demona pychy.

Opis przejścia Edytuj

Należy porozmawiać z elfem, który przeprosi Bohatera. Zależnie od odpowiedzi Hawke'a i poziomu przyjaźni/rywalizacji, istnieje kilka wyników tej sytuacji:

  • Rywalizacja (+5) rywalizacji u Fenrisa, jeśli wybrano agresywną opcję. To nie nastąpi w przypadku posiadania u niego 80% przyjaźni.
  • Rywalizacja (+5) rywalizacji u Fenrisa, jeśli wybrano jakąkolwiek opcję dialogową w przypadku posiadania 80% rywalizacji - elf obwini Hawke'a o zabranie go do Pustki.
  • Brak zmiany poparcia w przypadku dyplomatycznej i humorystycznej odpowiedzi.

Uwagi Edytuj

Jeśli przyjęto ofertę demona gnuśności, rozmowa z Fenrisem będzie pozbawiona sensu. Elf wciąż będzie mówił, iż Bohater nie uległ jego pokusie i wyrazi nadzieję, że z Feynrielem wszystko będzie dobrze, podczas gdy na pewno nie będzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki