Nie do wyśledzenia – zadanie poboczne od „zainteresowanych osób” pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie można przyjąć od barmana w karczmie Pod nienażartym szlachcicem. Należy spytać go o nielegalne zlecenia, wtedy przekaże on Strażnikowi listy od „zainteresowanych osób”.

Opis przejścia Edytuj

Aby ukończyć misję należy zdobyć i dostarczyć barmanowi 10 granatów. Jedno ze zleceń z zadania Quest-Początek Fala przestępstw zapewnia 5 tego typu kamieni. Pozostałe można znaleźć losowo w pojemnikach, podczas kradzieży kieszonkowej lub zakupić u handlarzy. Jednak z powodu niskiej nagrody, opcja kupowania granatów jest nieopłacalna.

Żeby ukończyć zadanie, trzeba wykonać je przed innym – Quest-Początek Przykre decyzje. W przeciwnym razie zleceniodawca misji – K – będzie martwy i niemożliwe stanie się przekazanie granatów, a zadanie zostanie zakończone.

Nagrody Edytuj

  • 1DAP - suweren
  • 200 PD

Uwagi Edytuj

Ukończenie tego zadania powoduje odblokowanie kolejnego u barmana – Quest-Początek Trupie skrytki.