FANDOM

Marsz na Verchiel – zadanie towarzysza dostępne w Dragon Age: Inkwizycja.

Przydział Edytuj

Zadanie staje się dostępne najprawdopodobniej po uzyskaniu odpowiednio wysokiego poparcia u Sery. Podczas jednej z rozmów z nią w Podniebnej Twierdzy wyrazi ona swoje zaniepokojenie regionem Verchiel, co odblokuje zadanie.

Opis przejścia Edytuj

Podejdź do stołu narad i wybierz operację odblokowaną dzięki rozmowie z Serą. Przypisać można do niej wyłącznie Cullena, a jej wykonanie bez żadnych agentów wymaga maksymalnie 30 minut.

Po ukończeniu operacji ponownie porozmawiaj z Serą i wyraź chęć udania się na miejsce spotkania z informatorem. Zostaniesz tam zaatakowany przez niewielką grupkę przeciwników. Pokonawszy ich przejdź kilka kroków do przodu, a aktywowana zostanie scenka przerywnikowa ze szlachcicem. Jeżeli Inkwizytor będzie z nim rozmawiał zbyt długo lub będzie chciał się z nim sprzymierzyć szlachcic zginie. Istnieje jednak sposób by Harmond przeżył, Inkwizytor musi posiadać wysoki wskaźnik u Sery i od razu zaproponować mu współpracę.

Automatycznie przeniesiony zostaniesz do Podniebnej Twierdzy, gdzie porozmawiasz z Serą o przebiegu zadania. Jeżeli pozwolono jej zabić szlachcica, będzie przyjaźnie nastawiona, jeżeli chciano się z nim sprzymierzyć lub sprzymierzono się, będzie zdenerwowana. Możliwe jest, że Sera opuści Inkwizycję. Zadanie kończy się wraz z zakończeniem przerywnika.

Rezultaty Edytuj

  • Sera opuszcza Inkwizycję lub pozostaje w jej szeregach
  • Odblokowana zostaje operacja „Ruda Jenny na przyjęciu” (jeżeli Sera pozostała w Inkwizycji)

Nagrody Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki