Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Mądra miłość

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mądra miłość – zadanie towarzysza w Dragon Age: Inkwizycja, pojawiające się tylko w przypadku nawiązania romansu z Żelaznym Bykiem.

Przydział Edytuj

Jeśli flirtowano z Żelaznym Bykiem, podczas jednej z rozmów z nim po wykonaniu zadania Wymagania qun pojawi się on w sypialni Inkwizytora. Jeżeli wykaże on zainteresowanie, spotkanie skończy się seksem, a następnie ustaleniem warunków związku, jeśli Inkwizytor zdecyduje się na takowy.

Po rozpoczęciu związku ponownie porozmawiaj z Bykiem. Jeżeli Inkwizytorowi zależy na podkreśleniu, że traktuje ten związek poważnie, skieruj rozmowę na naszyjnik kadana, będący dla qunari symbolem wielkiego oddania.

Opis przejścia Edytuj

Znajdź i zabij dowolnego smoka, a następnie przeszukaj jego truchło, aby znaleźć ząb. Drugi składnik, obsydian, to metal powszechnie występujący w Thedas. Po znalezieniu obydwu wymaganych przedmiotów podejdź do dowolnego stołu zaopatrzeniowego i stwórz naszyjnik kadana.

Podejdź do Byka i wyraź chęć ofiarowania mu prezentu. Aktywuje to scenkę przerywającą rozgrywkę, w której związek Inkwizytora z Żelaznym Bykiem stanie się sprawą publiczną – w tym momencie możliwe jest zakończenie związku lub kontynuowanie go i wręczenie Bykowi naszyjnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki