FANDOM

Las Brecilian[1] – duży, prastary las w południowo-wschodnim Fereldenie.

Historia Edytuj

Według dalijskiego bajarza Sarela w lesie rozegrano znaczną ilość bitew i wojen, spośród których wiele toczonych było pomiędzy elfami a tevinterskimi magami, jak również pomiędzy plemionami barbarzyńców a Tevinterczykami. Elfy mieszkały w lesie od bardzo dawna, jeszcze przed Arlathanem. Śmierć tak wielu osób rozerwała w lesie Zasłonę oddzielającą realny świat od Pustki. Złowroga atmosfera panująca w lesie zrodziła wiele – czasem prawdziwych – plotek i historii, których bohaterem jest ta starodawna knieja.

Las Brecilian jest zarówno lasem, jak i wejściem do starożytnych ruin, służących za legowisko wilkołaków. Znajduje się w nim również niewielki obóz zamieszkiwany przez szalonego pustelnika. Las dzieli się na dwie części – wschodnią i zachodnią. We wschodniej mieszczą się ruiny.

Udział Edytuj

Kiedy w późniejszym czasie Strażnik trafia na obrzeża lasu i obóz Dalijczyków, zostaje poproszony przez Zathriana o pomoc dla swoich ludzi i powstrzymanie wyniszczającej ich choroby. W tym celu Strażnik musi udać się do lasu i zmierzyć się z wilkołakami.

Zadania Edytuj

Główne Edytuj

Poboczne Edytuj

Miejsca Edytuj

Las Edytuj

Ruiny Edytuj

Uwagi towarzyszy Edytuj

W wybranych częściach lasu usłyszeć można losowy komentarz towarzyszy:

  • Pośrodku obozu Dalijczyków
  • W pobliżu zagród dla halli
  • Po pierwszym wejściu do wschodniej części lasu
  • W pobliżu obozu pustelnika
  • Na zewnątrz elfickich ruin

Uwagi Edytuj

  • Jeżeli w lesie uciekniesz z pola walki, a nie zabiłeś Wielkiego Dębu ani nie odzyskałeś jego żołędzia, dotarcie do bariery lasu ocuci całą drużynę. Poziom ich zdrowia będzie na takim poziomie, jak po skorzystaniu z umiejętności ocucenia.

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. W powieści Dragon Age: Utracony tron: Las Breciliański

Więcej z Fandomu

Losowa wiki