Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kwizkwizycja

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kwizkwizycja – nieodnotowane w dzienniku zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Inkwizycja.

Przydział Edytuj

Podczas eksplorowania Podniebnej Twierdzy natrafić można na postać lorda Firdygałka Trywialskiego. Spotkać można go w losowych miejscach, m.in. w tawernie naprzeciwko Cole’a lub w więzieniu. Jeżeli odblokowano profit „Elitarna klientela”, znaleźć będzie go można w skarbcu.

Opis przejścia Edytuj

Łyżka Opryszka.png

Łyżka Opryszka

Zadanie polega na udzieleniu trzech poprawnych odpowiedzi na pytania dotyczące świata, w jakim toczy się akcja gier. Czas na udzielenie odpowiedzi wynosi około trzydziestu sekund. Po udzieleniu odpowiedzi na pytanie postać staje się nieaktywna – należy opuścić Podniebną Twierdzę i wykonać jakieś zadanie, a następnie powrócić i odnaleźć Firdygałka w innym miejscu, aby zadał kolejne pytanie. Po odpowiedzeniu na pytanie można również zapisać grę i wczytać ją ponownie z tego zapisu, a Firdygałek od razu zada kolejne pytanie, bez konieczności opuszczania twierdzy. Po udzieleniu poprawnej odpowiedzi na trzy pytania Inkwizytor otrzyma nagrodę – Łyżkę Opryszka.

Lista pytań Edytuj

  • Obawiając się, że bryłkowce roznoszą Plagę, Kirkwall uznało je za plugawe szkodniki w 5:20 Wieku Błogosławionego. Jak nazywała się ta eksterminacja?
    • Bitwa na Kwiczącej Równinie
  • Wierzenia Zakonu koncentrują się na enigmatycznym Stwórcy i jego oblubienicy. Podaj imię jej zdradzieckiego męża.
    • Maferat
  • Plagę zwiastuje pojawienie się arcydemona, splugawionego dawnego bóstwa. Podaj imię arcydemona pierwszej Plagi.
    • Dumat
  • Plagę zwiastuje pojawienie się arcydemona, splugawionego dawnego bóstwa. Podaj imię arcydemona piątej Plagi.
    • Urtemiel
  • Qunari są wściekle pedantycznym ludem, wyznającym szczególną filozofię. Podaj imię jej autora.
    • Koslun
  • W Thedas istnieje wiele cudów. Jakie miasto jest obecnie uważane za największe na świecie?
    • Minratus
  • Loghain Mac Tir dla jednych jest bohaterem, a dla innych zbrodniarzem. Był również teyrnem fereldeńskiego miasta. Którego?
    • Gwaren

Więcej z Fandomu

Losowa wiki