FANDOM

Kwestionowanie wiaryzadanie towarzysza dotyczące Izabeli, dostępne w trzecim akcie Dragon Age II.

Przydział Edytuj

Zadanie staje się dostępne po uzyskaniu 100% punktów przyjaźni bądź rywalizacji u Izabeli.

Opis przejścia Edytuj

  • Jeśli Hawke posiada wysoki wskaźnik przyjaźni z Izabelą, a do rozmowy przystępuje się po zdobyciu statku Castillona, Izabela zapyta Hawke’a, czy ten dołączy do jej załogi, gdy wyruszy na morze. Hawke może odpowiedzieć, że tak, że mają inne zobowiązania bądź wybrać opcję romansową. Po wybraniu tej ostatniej Izabela wzniesie toast za ich przyjaźń. Po wybraniu „innych zobowiązań” Izabela stwierdzi, że propozycja zawsze będzie aktualna.
  • Jeżeli Hawke nie pozwolił przehandlować Izabeli dokumentów za statek, ta stwierdzi, że zdobycie statku nie ma już dla niej znaczenia, bo wszystko, na czym jej zależy, ma już w Kirkwall.
  • W przypadku rywalizacji, Izabela przyzna, że jej decyzje często krzywdzą innych, po czym doda, że chociaż ciężko jej jest przewidzieć potencjalne konsekwencje, postara się dla Hawke’a. Jeżeli Hawke zdecydował się zabić Castillona, przyzna również, że było to właściwe posunięcie.
  • Bez względu na to, czy Izabela zdobyła statek, czy nie, jeśli Hawke wciąż z nią romansuje, ta wyzna mu uczucia. Hawke będzie mógł wznowić ich związek lub zerwać z nią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki