FANDOM

Kwestionowanie wiary to zadanie towarzysza dostępne w drugim akcie Dragon Age II.

Przydział Edytuj

Zadanie staje się dostępne, kiedy Hawke osiągnie 50% punktów przyjaźni bądź rywalizacji z Izabelą.

Uwaga: jeśli w pierwszym akcie Hawke zyskał 50% punktów przyjaźni bądź rywalizacji, zadanie stanie się dostępne na początku drugiego aktu wraz z zadaniem Quest-DA2.png Dalsze poszukiwania Izabeli, które aktywuje się jako pierwsze, gdy wejdzie się z Izabelą w interakcję Pod Wisielcem.

Opis przejścia Edytuj

Gdy Izabela skończy grać w karty z Merrill, rozpocznie rozmowę z Hawkiem. Należy będzie udzielić trzech odpowiedzi, z czego pierwsza i trzecia zawierają opcje dyplomatyczne, humorystyczne i agresywne, z kolei druga opcję flirtu. Skorzystanie z opcji flirtu może rozpocząć romans z Izabelą, jeśli takowy nie został jeszcze nawiązany.

Rozmowa będzie różniła się w zależności od tego, czy Hawke przyjaźni się z Izabelą, czy rywalizuje z nią.

Wynik Edytuj

Jeśli Hawke przyjaźni się z Izabelą, zyska Rywalizacja.png (+15) rywalizacji wybierając w rozmowie wszystkie opcje agresywne lub Przyjaźń.png (+20) przyjaźni, jeżeli wybierze opcje humorystyczne bądź dyplomatyczne. Jeżeli Hawke rywalizuje z Izabelą, otrzyma Rywalizacja.png (+15) rywalizacji za wybranie humorystycznej bądź agresywnej opcji na pierwsze dwa pytania – odpowiedź na ostatnie nie wpływa w tym przypadku na zmianę poparcia u Izabeli.

Jeżeli w momencie ukończenia zadania Hawke zdobył co najmniej 50% poparcia bądź rywalizacji u Izabeli, ta pojawi się w najmniej oczekiwanym momencie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki