FANDOM

Na fereldeńskim Zaziemiu założono wysunięty obóz i rozpoznano odpowiednie miejsca pod inne posterunki. Dzięki lokalnym ochotnikom postępy na tym obszarze następują szybciej niż planowano.

Dalej znajduje się więcej szczegółowych informacji:

Dacharz wpadł w zasadzkę przeważających sił bandytów i niechybnie zginąłby, gdyby Lace Harding nie przybyła w porę z odsiedzą i nie uratowała go dwoma celnymi strzałami kamieniami z procy. Jej mabari odpędził pozostałą trójkę bandytów. Harding i Contessa (mabari) eskortowali Dacharza z powrotem do wysuniętego obozu a niedaleko za nimi ciągnęło się niewielkie stado beczących owiec należących do sąsiada rodziny Hardingów. Na miejscu poprosiła o mapę, na której zaznaczyła pomocne informacje, głównie miejsca kryjówek i zasadzek bandytów. Po zapełnieniu mapy, Lace Harding zabrała owce i wróciła do domu.

Nie spodziewaliśmy się jej powrotu następnego ranka. Tym razem była wyposażona w niewielki łuk i skórzany kaftan, nie miała ze sobą ani psa, ani owiec. „Mapy bywają przydatne, ale nic nie przebije żywego przewodnika”, powiedziała.

To było tydzień temu. Nadal z nami jest. Pozwoliłam sobie zaproponować jej stanowisko zwiadowczyni.

Z pozdrowieniami,
Pionierka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki