Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Zevran Arainai

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Kruki przesyłają pozdrowienia”

Między Imperium Tevinteru, Rivainem i Wolnymi Marchiami leży państwo znane jako Antivia. Choć ubogie we własne bogactwa naturalne, jego położenie czyni je centrum handlu w całej północy, a jego stolicę, miasto Antivia, najbogatszym miastem na świecie. Antivia praktycznie nie posiada armii – monarchia jest za słaba, by takową utrzymać. Większość Antivian nawet nie zna imienia obecnego króla, gdyż prawdziwa władza spoczywa w rękach tuzina kupieckich potentatów, z których każdy ma osobistą armię i nieustannie walczy z pozostałymi o wpływy.

Można by pomyśleć, że taka sytuacja czyni Antivię łakomym kąskiem dla najeźdźców, lecz nawet qunari zostawiają ją w spokoju z jednego powodu: Bractwa Kruków.

Ta najskuteczniejsza, najstraszliwsza i najdroższa gildia skrytobójców ma siedzibę w Antivii i sama ich reputacja skutecznie broni jej granic.

Po skrytobójczej próbie:

Zevran był Krukiem wynajętym przez Loghaina. Jego ofiarami mieli paść Alistair oraz (imię Strażnika). Jednakże jedną nieudaną próbę później to on znalazł się na łasce swych niedoszłych ofiar.

Jeśli zabito Zevrana po skrytobójczej próbie:

Został zabity, co prawdopodobnie zakończyło doskonałą statystykę Kruków.

Jeśli wypuszczono Zevrana:

Ci okazali mu wątpliwej jakości miłosierdzie, wypuszczając go na wolność i można się domyślić, co stało się z nim później.

Jeśli zwerbowano Zevrana:

Ci niespodziewanie okazali mu miłosierdzie, a w zamian Zevran przysiągł Strażnikom pomoc w wyprawie przeciwko Pladze.

Jeśli zabito Zevrana (w innych okolicznościach niż sprzymierzenie się z Taliesinem):

Nie wszystko idzie jednak zawsze zgodnie z planem i (imię Strażnika) zabił Zevrana podczas sprzeczki.

Jeśli Zevran sprzymierzył się z Taliesinem przed Zjazdem Możnych:

Kruki nie zwykły jednak rzucać słów na wiatr. Przed Zjazdem Możnych (imię Strażnika) wpadł w zorganizowaną przez Kruki zasadzkę, a Zevran stanął po ich stronie. Został zabity razem z resztą swych braci z Antivii.

Po osiągnięciu 20 punktów poparcia:

Zevrana pociąga wszystko, co piękne i luksusowe – fakt niezbyt zaskakujący, biorąc pod uwagę, że jest Antiviańskim Krukiem – ale jego uwielbienie może być bardziej romantyczne, niż sam gotów jest przyznać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki