FANDOM

Co to oznacza przebić Zasłonę, która oddziela nasz świat od krainy snów i demonów? Dla przeciętnego mężczyzny i kobiety to przerażające rozważać, jak delikatna jest granica między oboma światami. Zasłona nie jest fizyczną barierą ani budowlą znajdującą się w konkretnym miejscu — jest wszędzie. W domach, na ulicach, po których chodzą żywi, na polach rolników, jak również w odległych dolinach górskich. W każdej chwili może zostać rozerwana na strzępy, pozwalając demonom i innej grozie wedrzeć się do naszego świata niczym wodzie wylewającej się przez pękniętą tamę. Dostępna nam wiedza uczy, że niewielkie szczeliny można zamknąć... ale co z dużą? A jeśli jakieś katastroficzne, magiczne zdarzenie stworzyło szczelinę tak wielką i straszliwą, że osłabiła integralność całej Zasłony? Taki „wyłom” zagrażałby całemu światu, zamieniłby strach przed demonami i ich wpływem w czarujące anegdoty w porównaniu z potworami, z którymi musielibyśmy się wówczas zmierzyć. Jeśli trzeba coś zrobić, jeśli jest jakikolwiek powód, by patrzeć na magię ze strachem, to ten bardziej niż jakikolwiek inny.

— Fragment Prawdziwego zagrożenia magii autorstwa Wielkiej Poszukiwaczki Alandry Vael

Więcej z Fandomu

Losowa wiki