FANDOM

Wiadomość ta zawiera wiele literówek i jest niezgrabnie napisana.

Matka Valerie powiedziała, że to, co widziałem, nie wyjdzie z mojej głowy, jeśli nie włoże tego gdzie indziej. Powiedziała zapisz to. Dawno nie składałem liter, ale spróbuje.

Widziałem uchoćców na wzgórzach. Byłem tam polować. Widziałem ich, ale nie przywitałem sie, bo byłem na tropie. Uchoćcy szli do Redclif. Byli wolni i zgarbieni, jak starzy ludzie.

Przyszli templariusze. Rozmawiali z uchoćcami. Pobili ich. Uchoćcy oddali jedzenie. Potem przyszli magowie. Magowie urzyli ognia. Wszyscy się spalili. Byłem w krzakach, nie widzieli mnie.

Niektórzy templariusze zabili magów. Magowie uciekli. Templariusze chcieli za nimi gonić. Uchoćca ciągle się palił. Sięgnoł do templariusza. Templariusz użył miecza. Robił nim w górę i w dół. W górę i w dół. Widać było czarne części.

Został, gdy inni templariusze pobiegli za magami. Zabrał rzeczy z ciał. Jedno ciało się ruszało. Miało długie włosy i przypaloną sukienke. Templariusz zaczoł zdejmywać zbroje i go zastrzeliłem z łuku.

Poszłem do pani. Szeptała coś cichutko i patrzyła na mnie. Potem umarła.

Nie chce tego więcej oglądać w głowie, błagam cie, Stwórco. Byłem dobry, nie chce tego oglondać w głowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki