Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Wielka zaklinaczka Fiona

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wielka zaklinaczka Fiona uważana jest za anomalię wśród magów. Jest, na przykład, jedynym członkiem Kręgu Maginów, który opuścił go, by dołączyć do Szarej Straży... a następnie wrócił. Okoliczności powrotu Fiony pozostają w dużej mierze nieznane, ale reputacja, którą zdobyła w Kręgu, pozwoliła jej szybko awansować w hierarchii. Została pierwszą zaklinaczką wieży w Montsimmard, a następnie wybrano ją na wielką zaklinaczkę Kolegium w Cumberland. To drugie zawdzięcza opowiadaniu się za większą wolnością dla magów, co przejęła, jak zapewniała, z okresu służby w Straży. Domaganie się głosowania w tej sprawie doprowadziło do rozwiązania Kolegium Zaklinaczy w roku 9:40 Smoka, a następnie, kiedy podjęto próbę tajnego głosowania, do aresztowania Fiony i pozostałych zaklinaczy przez Wielkiego Poszukiwacza Lamberta.

Po ucieczce do ruin Rubieży Andorala zbiegli magowie ostatecznie przegłosowali niezależność Kręgu Maginów. To rozpoczęło bunt magów. Choć Fiona nie obejmuje już oficjalnie stanowiska wielkiej zaklinaczki, większość magów nadal uważa ją za jedną z głównych przywódczyń buntu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki