FANDOM

Elfy, tak jak my, mają swych bohaterów; czczą Vallasdahlen — Drzewa Życia — tych legendarnych postaci. Zasadzone dla upamiętnienia tych, którzy poświęcili życie dla królestwa Dalii, te drzewa wyrosły na potężny las, świadectwo elfiej potęgi w czasach świetności.

Zachowajcie szacunek chodząc wśród Vallasdahlen; pamiętajcie, że kiedyś każde z nich miało swoje imię.

— Fragment dzieła W poszukiwaniu wiedzy: Podróże uczonego Zakonu, pióra brata Genitivusa

Dalijczycy wierzą, że Mathalin był pierwszym ze Szmaragdowych Rycerzy i pierwszym, który dzierżył Evanurę, klingę honoru, wykutą w Halamshiral specjalnie dla niego.

Tanaleth była kowalem i Najwyższą Opiekunką June'a; spędziła życie na odkrywaniu zapomnianych sztuk Arlathanu.

Briathos chronił Dalię przed inwazją ludzi. Gdy ludzie przysłali misjonarzy i templariuszy, on zabronił im wstępu.

Vaharel podbił ludzie miasto Montsimmard.

Lindiranae jako ostatnia dzierżyła miecz Evanurę. Razem z nią uparła Dalia, a miecz zaginął.

Dalijczycy czczą Elnorę za jej niestrudzoną pracę nad odzyskaniem magicznej sztuki zaginionego Arlathanu.

Ralaferin był wielkim władcą elfiego Halamshiral. Współczesne plemię Ralaferin wierzy, że pochodzi od niego.

Calmar był uczniem i Pierwszym po elnorze, a także przyjacielem halli.

Sulan był giermkiem Mathalina. Zawsze chodził z wilkiem u boku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki