FANDOM

„Cały oddział zabity przez jedną istotę. Sam na początku w to nie wierzyłem, wasza doskonałość, lecz wydaje się to prawdą. Jeden człowiek ocalał i choć z początku brałem jego gadaninę za czyste brednie... nie wygląda to na zwykły szkielet. W opisach zdolności tej istoty widać niepokojące podobieństwo do tych, które prawie sto lat temu napotkali nasi bracia w Marnas Pell: przyciąganie żołnierzy na odległość, żeby nabić ich na ostrze i tak szybkie ataki, że ów stwór wydawał się przebywać w kilku miejscach naraz. Nie, wasza doskonałość, mamy do czynienia z upiorem i niczym mniej”.

— Z listu do Boskiej Amary III, 5:71 Świętych

Upiór powstaje ze zwłok, które opęta demon pychy lub pożądania... tworząc z nich jednego z najgroźniejszych przeciwników, na jakich można natrafić. Wiele z nich włada magią, lecz większość jest ciężko uzbrojona i opancerzona i walczy w tradycyjny sposób. Upiory są wrażliwe na ataki fizyczne, lecz szybko się regenerują i często używają telekinezy, by wciągnąć uciekających w zasięg broni, jak również zdolności atakowania wielu otaczających je przeciwników. W miarę możliwości utrzymujcie dystans i szybko atakujcie tego stwora – tylko w ten sposób można go zniszczyć.

Materiały badawcze Edytuj

Opracowano: Zwiększenie obrażeń przeciwko nieumarłym

Więcej z Fandomu

Losowa wiki