FANDOM

Inkwizytor szlachcic: Trevelyanowie to szlachta z Ostwick, miasta-państwa na południowym wybrzeżu Wolnych Marchii. To stary i szanowany ród o mocnej pozycji i znacznych wpływach w Zakonie. Jego najmłodsze córy i synowie – trzecie i czwarte dzieci, o niewielkich szansach na dziedziczenie – często wstępują do zakonu, aby zostać templariuszami i klerykami. Jako najmłodsze dziecko, lorda (imię postaci) Trevelyana czekał ten sam los... aż na konklawe spadło nieszczęście.

Tak się złożyło, że interesy rodzinne w Świątyni Świętych Prochów były reprezentowane przez osobę imieniem (imię postaci). Nikt poza nią nie przeżył wybuchu w świątyni. Plotka głosi, że tajemniczy znak na dłoni oznacza przychylność Stwórcy. Plotki takie rozpowszechniają ci, którzy twierdzą, że to boski prorok Andrasty, lord (imię postaci) z Pustki.

Inkwizytor mag: Trevelyanowie to szlachta z Ostwick, miasta-państwa na południowym wybrzeżu Wolnych Marchii. To stary i szanowany ród o mocnej pozycji i znacznych wpływach w Zakonie. Jego najmłodsze córy i synowie – trzecie i czwarte dzieci, o niewielkich szansach na dziedziczenie – często wstępują do zakonu, aby zostać templariuszami i klerykami. Jako mag jednak, Lord (imię postaci) Trevelyan miał spędzić życie w Kręgu Maginów w Ostwick.

Krąg w Ostwick to stateczne miejsce i nie wstawiał się ani za templariuszami, ani magami, zamiast tego wybrał neutralność w tym konflikcie. Tak się składa, że interesy rodzinne w Świątyni Świętych Prochów miał reprezentować (imię postaci) w nadziei, że jego pozycja zapewni bezpieczeństwo pozostałym magom w trakcie negocjacji. Niestety nikt poza nim nie przeżył wybuchu w świątyni. Plotka głosi, że tajemniczy znak na dłoni oznacza przychylność Stwórcy. Plotki takie rozpowszechniają ci, którzy twierdzą, że Lord (imię postaci) został wyprowadzony bezpiecznie z Pustki przez samą boską prorokinię, Andrastę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki